Blod

I89

Flørter med forumet
Hei Våknet i dag og så at jeg hadde en liten blodflekk i trusa. Hva kan dette være? Kan det være farlig?

Var det slim rundt den? Du har sjekket at det kom derfra og ikke en blødende hemoroide? Man kan få slike innvendig også som blør uten at man har ubehag.

Jeg hadde ringt JM! Men det jeg vet er at livmormunnen kan blø når den åpner seg og slimproppen kan ha blod i seg. Det er vel tvilsomt at det er farlig hvis det bare er en liten flekk, siden det er mange blodkar oppi der, men jeg hadde ringt uten tvil :)

Sikkert ikke noe farlig, men RING til jordmor/lege. Så slipper du å spekulere. Bedre med en telefon og sjekk for mye :))

(jeg har selv hatt hermorider som har blødd uten noen form for smerter, men da gjerne ved dobesøk....)

Det var bare en liten dråpe med blod veldig langt fremme i trusa. Ikke noe slim eller noe. Jordmor på helsestasjonen er bare på jobb mandag og tirsdag. Så da må jeg eventuelt ringe lege. Eller burde jeg ringe fødeavdelingen? Føler meg litt dum som kontakter lege/fødeavdeling dersom det ikke er noe. Har hatt veldig mange ekstra kontroller pga at babyen ligger i seteleie.

Riiiing !! sier nå jeg, du kan ikke ringe for mye, om du ikke kan få tak i JM så ring fastlegen eller føden ;-) Om du ringer føden så får du jo snakke med en JM ;-)

Back
Topp