blod :/

Lucky90

Flørter med forumet
kom nettopp en del blod på papiret. var en del slim også. men har ingen mage smerter.kan dette være begynnelsen på abort?

har aldri opplevd noe slikt før :-/  :(

er ganske nervøs nå...

Trenger ikke være d, er ganske så vanlig at mange kvinner blør litt i første trimester, men blir d smerter i mage og rygg skal du følge litt med.

ok, så man skal kjenne litt smerte hvis man har en abort ?
sikkert teite spm mensom sagt, jeg har ingen anelse :-/

men hva skal jeg evt se/legge merke til.og hva skal jeg evt gjøre hvis uhellet skulle være der ? :-/

Jeg hadde to blødninger sist, og det gikk bra. Det var ikke slim, men bare friskt blod på papiret. 

Hvis du får smerter, koagulert blod eller mye blod kan det være en SA, men hvis ikke skal det gå bra... Veldig veldig mange gravide opplever blødning i løpet av svangerskapet desverre, skummelt når det skjer...

ok, takk :) så skal ikke gjøre noe nå da? bør jeg evt ta en ny test senere eller?

Hvis man mister får man jo mensen, noe annet er sjeldent. I tillegg synker HCG nivået ganske raskt...

Hadde du vært lenger på vei kunne du gått til legen for å få tatt to HCG tester med noen dagers mellomrom, men tviler på at de gidder å ta imot oss som ikke er lenger på vei :/ Desverre... Før man er 10-12 uker på vei gir mange leger blaffen har jeg inntrykk av 

Huff da, så ekkelt!
For min del så endte det i sa når jeg fikk blod på papiret, men har hørt mange historier der det har gått bra=)  Håper det går bra!

Lucky90 skrev:
ok, så man skal kjenne litt smerte hvis man har en abort ?
sikkert teite spm mensom sagt, jeg har ingen anelse :-/

men hva skal jeg evt se/legge merke til.og hva skal jeg evt gjøre hvis uhellet skulle være der ? :-/

ikke nødvendigvis smerter, for meg var det som en vanlig mensen med menssmerter

Til gjengjeld har jeg hatt av og på mensensmerter i starten av både det forje og dette svangerskapet... Ikke sterke, men murringer. 
Det trenger ikke bety noe som helst ;)

okei. takk :)
krysser fingrene for at det går bra.
er alene ikveld, så ikke bra for nervene dette :p

Du er ikke alene Nå kom det litt blod med slim her også, mer enn da jeg var gravid med datteren, men friskt blod... 

Æsj! Får se om spira klarer seg eller ei da... Har hatt en del ubehag i magen i dag så blir jo ekstra bekymret

En trøst vi har er at hvis spirene mister taket er det nok en grunn til det, da var de ikke istand til å utvikle seg riktig 

håper det beste for oss Rugekasse!!

har ingen smerter eller noe,så begynner liksom å leite etter feil,og innbiller meg smerter :/

men hvor lenge er evt normalt å blø? er vell sikkert individuelt men...

Jeg har hatt ubehag i magen de siste par dagene da, eggløsningsaktige? og har vært litt øm i magen... 

men det har ikke kommet mer blod da... Bank i bordet!

Når jeg mistet startet det med litt blod og økte på med blod og slim. Hadde ingen smerter,og varte en ukes tid. Etter et par dager med blødning mistet jeg gravid symptomene, da var jeg sikker på at det var over den gangen.

Men ikke ta sorgene på forskudd, mange blør, noen lite, andre masse og det har gått bra for dem. Du kan jo godt være en av dem !!!Krysser fingrene for deg ;-)

Jeg blødde da jeg var gravid med min datter. Det er vist mange som gjør det og det går likevell bra! Var virkelig skummelt, men det gikk bra! Krysser fingrene for deg!! :) Klem

Meister skrev:
Når jeg mistet startet det med litt blod og økte på med blod og slim. Hadde ingen smerter,og varte en ukes tid. Etter et par dager med blødning mistet jeg gravid symptomene, da var jeg sikker på at det var over den gangen.

Men ikke ta sorgene på forskudd, mange blør, noen lite, andre masse og det har gått bra for dem. Du kan jo godt være en av dem !!!Krysser fingrene for deg ;-)

Samme her og når jeg mistet..ingen smerte i det hele tatt.

Men ring legevakta og få dem til å sende deg til ultralyd på sykehuset.
Var det jeg gjorde sist :)

Klemmer på =)

Ultralyd, gjør dem det før hjertet begynner å slå? 

Rugekasse skrev:
Ultralyd, gjør dem det før hjertet begynner å slå? 

Tja..jeg var 10 uker på vei når jeg mistet.
Dem vil i allefall se om det er noe der, eller om det er en tomfostersekk..eller bare blod som fyller opp livmoren..grunnet manglet foster som ikke har utviklet seg :)

Di tar jo ultralyd før man tar aborter også..

okey... 

Back
Topp