blod...

AB

Forumet er livet
huff.. i dag har jeg blødd llitt.. å uansett hvor mye jeg har lest her om at det ofte er vanlig i begynnelsen (å fått trøst av lisemor[:)]).. så ble jeg kjemperedd.. hadde ikke noe vondt i magen før jeg oppdaget at jeg hadde blødd.. men da ble det plutselig veldig vondt nederst i magen.. blir jo nøyt til å være psykisk.. ellers har jeg vært skikkelig kvalm i kveld...
Heldigvis har det roet seg nå og jeg har ikke blødd noe mer.. men hjelpes for en støkk.. vil gjerne ha denne babyen[:)]

huff.. skikkelig lei av å bekymre meg...

Heisann[:)]

Går nok helt sikkert bra selv om du har blødd litt. Forstår at dette er ganske vanlig. Er jo positivt at du er kvalm etter du har blødd... Jeg har i alle fall hørt at dette er et tegn på at hormonene enda er i gang. Jeg spontanaborterte en gang, og da forsvant alle gravidsymptomene før jeg begynte å blø.

Du får ha lykke til[;)]

Klem[:D]

Jeg hadde det sånn i mitt forrige svangerskap. Va ca.7uker da jeg begynte å blø litt. Ble jo dritnervøs og fikk dratt til undersøkelse. Men det viste seg altså å være helt ufarlig [:)]

Det er jo sååå mange som blør litt i begynnelsen! Inkl meg selv!
Så lenge det ikke gjør vondt er det nok ingen fare [:)]

takk for betryggende svar.. jeg visste jo i grunn det ikke var farlig, men noen ting må jeg visst ha inn med teskje [8|]

har ik kjent noen bevegelser på 3 dager og er 16 uker på vei, bør jeg sjekke det? er litt nervøs. tenk om det re noe gale. skal ik til jordmor før om 2 uker[:(]

huff.. jeg føler med deg.. jeg kan ikke svare for jeg vet ikke.. men tror selv jeg ville ringt legen bare for sikkerhets skyld.

ville bare gi deg min omtanke, å håpe og be om at babyen din har det bra!

-god klem

takk ab. har sagt til meg selv at jeg venter over helgen og sjekker. om det er noe gale[:(]så kan jeg ik redde det[:(] håper bare på det beste. takler ik å miste no.

Hei angel84. Jeg har hørt at det ikke er vanlig og kjenne liv hver dag så tidlig i svangerskapet,men hvis du er veldig bekymret får du sjekke det..
Håper alt er bra! [:)]

Klem

Back
Topp