Blod ved sex?

~StRaToS~

Forumet er livet
Fikk litt blødning etter sexen i dag.
Er litt siden det ble rosa når det blandet seg med utflod.
Har dere opplevd det samme??

Vet jeg hadde det slikt i de forrige svangerskapene og, men lurer om det og skjer dere[:)]
Det en bitteliten blødning som forvinner i løpet av timer

Tør ikke ha sex enda jeg - orker ikke se blod, hehe. Mista forrige gang, så har litt noia.

Di gangene jeg har merka blødninger i svangerskapet så har jeg hatt sa eller ma...
Men siden du sier at du hadde det under forrige svangerskap også så ville jeg ikke ha bekymra meg for mye[:)]
Ikke alle kropper er like, og det er mange som opplever blødninger uten at det er noe galt..[:)]

kan være rift el lignende. Ganske så vanlig når man er gravid å blø litt etter sex![:)]

Jeg har ikke fått noe blødninger etter sex eller....

Ja, det er helt vanlig!

Man er mye mer utsatt for rifter når man er gravid, så det skal du ikke bekymre deg for. Jeg hadde det slik under forrige svangerskap og legen min sa at det er helt normalt.[:)]

Det er forresten flere som opplever å blø pittelitt i forbindelse med sin vanlige syklus, også under graviditet. Det henger sammen med hormonsvingninger.

Jeg tør ikke ha sex. Kall meg ei crazy kjerring, men jeg er nervøs. Så mannen får få sitt på andre måter :P haha.

ORIGINAL: sjøhest

Jeg tør ikke ha sex. Kall meg ei crazy kjerring, men jeg er nervøs. Så mannen får få sitt på andre måter :P haha.

Sånn er det her og [:D]

ORIGINAL: Kristine79

ORIGINAL: sjøhest

Sånn er det her og [:D]

Her også... sånn er det bare...[:)]

Hvordan blødning hadde du stratos, tydelig rødt, eller bare rosa utflod ? Opplevde det i dag, må si det gjorde meg ganske nervøs [:(] Men er ikke tydelig blod, bare rosa akti utflod

Jeg har også hatt litt rosa i utfloden! Det var på formiddagen etter at vi hadde sex en natt, og det var bare bittelitt. Hadde heller ikke noe vondt, så jeg slo meg til ro med at det var en rift eller noe etter sexen, siden slimhinnene er mye mer følsomme nå som jeg er gravid[:)]

ORIGINAL: Frøken S

Jeg har også hatt litt rosa i utfloden! Det var på formiddagen etter at vi hadde sex en natt, og det var bare bittelitt. Hadde heller ikke noe vondt, så jeg slo meg til ro med at det var en rift eller noe etter sexen, siden slimhinnene er mye mer følsomme nå som jeg er gravid[:)]

Ja er jo litt rart om man ikke har vondt, og det ikke kommer mer....at det skal være noe alvorlig. Er bare nervevrak denne gangen. ØSJ

ORIGINAL: kanikketrodet

Ja er jo litt rart om man ikke har vondt, og det ikke kommer mer....at det skal være noe alvorlig. Er bare nervevrak denne gangen. ØSJ

Ja. Har alltid sett for meg at hvis man mister, så blør man en del friskt blod, også har man kanskje litt vondt i tillegg. Og kanskje blødningen varer en stund, og ikke bare "en gang" (på do), liksom[:)] Det går nok bra, men forstår at du ble nervøs! Det ble jeg og[&o]

Ja. Har alltid sett for meg at hvis man mister, så blør man en del friskt blod, også har man kanskje litt vondt i tillegg. Og kanskje blødningen varer en stund, og ikke bare "en gang" (på do), liksom[:)] Det går nok bra, men forstår at du ble nervøs! Det ble jeg og[&o]

Ja vi får satse på det. Om 14 dager vet jeg nå uansett. Litt komisk å da, sitter å nesten surmuler med følelse at dette vil ikke gå bra, samtidig som jeg knapt tørr røre meg for kvalmen bare veeelter over meg [;)] Gravide kvinnfolk er ikke lette å forstå seg på.

Ja vi får satse på det. Om 14 dager vet jeg nå uansett. Litt komisk å da, sitter å nesten surmuler med følelse at dette vil ikke gå bra, samtidig som jeg knapt tørr røre meg for kvalmen bare veeelter over meg [;)] Gravide kvinnfolk er ikke lette å forstå seg på.

Hehehe, du sier noe der ja[;)] Stakkars mennene våre sier nå jeg[8D]

Jeg tror du har rett i at en skal blø en GOD del for at det er en SA. Jeg hadde noe jeg tenkte var svake RIER mens det stod på. Har aldri kjent ordentlige rier da, men poenget var at det gjor vondt.

Hvordan blødning hadde du stratos, tydelig rødt, eller bare rosa utflod ? Opplevde det i dag, må si det gjorde meg ganske nervøs [:(] Men er ikke tydelig blod, bare rosa akti utflod

Hadde sånn rosa utflod. Som senere ble litt brunaktig for det var gammelt blod.
Men nei, ingenting vondt. Ikke noe farlig så lenge man ikke fosseblør og det gjør vondt. Hadde det som sagt i alle mine svangerskap, så det er bare å slappe av[:)]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Hadde sånn rosa utflod. Som senere ble litt brunaktig for det var gammelt blod.
Men nei, ingenting vondt. Ikke noe farlig så lenge man ikke fosseblør og det gjør vondt. Hadde det som sagt i alle mine svangerskap, så det er bare å slappe av[:)]

Godt å høre, har ikke kommet noe mer i dag, så slapper mer av nå. [:D]

Back
Topp