Blod, treg avføring

Smurfine79

Betatt av forumet
Hadde litt hard mage, å tørket blod Tørka meg fremme og det kom blod derfra også. Mister jeg nå? :( ingen smerter, rødt friskt blod

Du må nesten kontakte lege å få sjekket det ut! Jeg blødde,men det var ikke noe med fosteret.. Men ring...

Hvis du har pressa en del kan det nok komme av det, men jeg ville ringt legevakten eller legen i morgen tidlig hvis du er bekymra...

Er sikkert bare av pressinga. Får følge med, men hvis du ikke blør mer er det neppe farlig. Anbefaler en daglig dose med linfrø som du lar stå i vann til det blir "slimete, jeg beregner ca en barneskje per glass vann så det er lett å drikke. Har gjort undere for avføringen her.

Jeg blødde hver gang jeg skulle på do i det ene svangerskapet. Varte fra uke 6-12. Vet ikke årsaken, men alt gikk fint :)

Ikke noe mer blod nå andre gang jeg var på do heller......men er veldig usikker på hva som skjer/skjedde nå.....:(

Blodkarene er mer skjøre i svangerskapet enn ellers. Det er ingenting å bekymre seg for. Ikke uvanlig at det kan komme blod ved hard avføring, og hvis man trykker for hardt så er det lett for å blø.
Mange blør jo også under sex i svangerskapet, ved tannpuss også videre. Ville ikke bekymret meg.

Blør alltid ved ved tannpuss, men jeg har to svangerskap fra før som var uten blødninger. Lurer på å ringe legen min for en time i morra, skremmer meg med blod under svangerskap :(

Jeg er redd for å gå på do nå, me prøver å tenke slik at om jeg mister så er det jo en mening med det men jeg klarer ikke å slappe av. Først var jeg ikke sikker på om eg ønsket dette, å nå går jeg sånn som dette, føler Meg skikkelig teit

Trodde også en dag for et par uker siden at jeg kom til å miste pga antydninger til bittelitt blod. Men det var kun den ene gangen. Hadde også ekstremt mye treg mage da, men har heldigvis stabilisert seg litt. Håper det blir bedre og ikke så treg mage hos deg så du slipper denne bekymringen.

Prøver å holde meg unna alt jeg mistenker gir meg treg mage og prøver å drikke mye og evt yoghurt og andre fuktige mat/drikker. Unner virkelig ingen treg mage! Usj..

Trodde også en dag for et par uker siden at jeg kom til å miste pga antydninger til bittelitt blod. Men det var kun den ene gangen. Hadde også ekstremt mye treg mage da, men har heldigvis stabilisert seg litt. Håper det blir bedre og ikke så treg mage hos deg så du slipper denne bekymringen.

Prøver å holde meg unna alt jeg mistenker gir meg treg mage og prøver å drikke mye og evt yoghurt og andre fuktige mat/drikker. Unner virkelig ingen treg mage! Usj..

Linfrø redder dagen min! Har tatt en daglig dose, ca en barneskje som jeg lar svelle litt i et glass vann før jeg rører det opp og drikker raskt. Har funket så bra at jeg har glemt å ta det de siste dagene, og det fikk jeg merke i går at magen begynte å bli treig igjen, så skal pase på å få det i meg daglig. Lot et glass stå å svelle over natta til i dag, bare for å få godgjort seg ekstra :D

Får jeg kjøpt det på butikken? Vet knapt om jeg orker å gå dit en gang. Trøttheten begynte å gå litt bort, nå er jeg trøtt som en ape igjen. Blir man trøtt og sliten om kroppen begynner å forberede seg på en sa? Evt at kroppen har finni ut at den har hatt en mA?

Får jeg kjøpt det på butikken? Vet knapt om jeg orker å gå dit en gang. Trøttheten begynte å gå litt bort, nå er jeg trøtt som en ape igjen. Blir man trøtt og sliten om kroppen begynner å forberede seg på en sa? Evt at kroppen har finni ut at den har hatt en mA?
Dagen før jeg mistet i uke 7+5 så var jeg heller i mye bedre form...gikk en lang tur uten å bli sliten. Begynte å blø samme kveld og neste dag mistet jeg. Så tror det er et godt tegn at du er sliten <3 jeg har blødd med de tre andre barna mine, og det har gått helt fint :) så blod bør ikke bety at man mister

Dagen før jeg mistet i uke 7+5 så var jeg heller i mye bedre form...gikk en lang tur uten å bli sliten. Begynte å blø samme kveld og neste dag mistet jeg. Så tror det er et godt tegn at du er sliten <3 jeg har blødd med de tre andre barna mine, og det har gått helt fint :) så blod bør ikke bety at man mister
Hvor mye blødde du når du gikk med de tre andre? Hvor mange ganger har du mistet?

Linfrø har de på vanlige butikker, ja. Er ikke dyrt heller. du har ikke noen som kan kjøpe til deg? Trøtthet er nok helt normalt, tviler på at det har med abort å gjøre.

Back
Topp