Smurfine79
Betatt av forumet
Hadde litt hard mage, å tørket blod Tørka meg fremme og det kom blod derfra også. Mister jeg nå? ingen smerter, rødt friskt blod
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde også en dag for et par uker siden at jeg kom til å miste pga antydninger til bittelitt blod. Men det var kun den ene gangen. Hadde også ekstremt mye treg mage da, men har heldigvis stabilisert seg litt. Håper det blir bedre og ikke så treg mage hos deg så du slipper denne bekymringen.
Prøver å holde meg unna alt jeg mistenker gir meg treg mage og prøver å drikke mye og evt yoghurt og andre fuktige mat/drikker. Unner virkelig ingen treg mage! Usj..
Dagen før jeg mistet i uke 7+5 så var jeg heller i mye bedre form...gikk en lang tur uten å bli sliten. Begynte å blø samme kveld og neste dag mistet jeg. Så tror det er et godt tegn at du er sliten <3 jeg har blødd med de tre andre barna mine, og det har gått helt fint så blod bør ikke bety at man misterFår jeg kjøpt det på butikken? Vet knapt om jeg orker å gå dit en gang. Trøttheten begynte å gå litt bort, nå er jeg trøtt som en ape igjen. Blir man trøtt og sliten om kroppen begynner å forberede seg på en sa? Evt at kroppen har finni ut at den har hatt en mA?
Hvor mye blødde du når du gikk med de tre andre? Hvor mange ganger har du mistet?Dagen før jeg mistet i uke 7+5 så var jeg heller i mye bedre form...gikk en lang tur uten å bli sliten. Begynte å blø samme kveld og neste dag mistet jeg. Så tror det er et godt tegn at du er sliten <3 jeg har blødd med de tre andre barna mine, og det har gått helt fint så blod bør ikke bety at man mister
Med to av de var det litt blod på papiret kun 1 dag. Med en så blødde jeg fra uke 6-12, kom en del men ikke så mye som mens. Har mistet 2-3 ganger.Hvor mye blødde du når du gikk med de tre andre? Hvor mange ganger har du mistet?
Får jeg kjøpt det på butikken? Vet knapt om jeg orker å gå dit en gang. Trøttheten begynte å gå litt bort, nå er jeg trøtt som en ape igjen. Blir man trøtt og sliten om kroppen begynner å forberede seg på en sa? Evt at kroppen har finni ut at den har hatt en mA?
Har du mistet de gangene fu har bød eller har du mistet både med og uten blødning?Med to av de var det litt blod på papiret kun 1 dag. Med en så blødde jeg fra uke 6-12, kom en del men ikke så mye som mens. Har mistet 2-3 ganger.