Blod to uker etter abort

Snusmumrikken♡

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Augustlykke 2022 ❤️
Hadde en abort for nøyaktig to uker siden etter å ha blitt gravid før første gang. Jeg blødde i seks dager, og legen min mente at kroppen ordnet opp for meg. Dermed bekymret jeg meg ikke videre over om det ville være rester etter aborten. Jeg og samboer bestemte oss for å vente på en menstruasjon, for å få koll på syklusen igjen. Hvert fall forsøke å få koll... :happy090 Nå blør jeg altså igjen, og syns det gikk veldig radig. Er jeg så heldig at jeg har fått tilbake mensen allerede lurer jeg på da. Noen som har opplevd dette før som har noen innspill, for jeg er helt grønn på dette området :think005
 
Hei:) så trist å høre at du har mistet:,( vet ikke om jeg har noe godt svar på spørsmålet ditt, det kan være at du har fått mens, eller at kroppen ikke er helt stabil etter aborten. Har du målt HCG eller testet om alt er ute av kroppen? Vil uansett sende en god klem<3
 
Hei:) så trist å høre at du har mistet:,( vet ikke om jeg har noe godt svar på spørsmålet ditt, det kan være at du har fått mens, eller at kroppen ikke er helt stabil etter aborten. Har du målt HCG eller testet om alt er ute av kroppen? Vil uansett sende en god klem<3

Takk for det! :Heartpink
Jeg målte HCG hos legen den 9. og 14.mai, og det var tydelig at det var på vei nedover. Tok en graviditetstest i går, og den var stadig positiv. Så alt er nok ikke ute helt enda.
 
Hvis du fortsatt har hcg i kroppen tenker jeg det nok er rester etter aborten som er på vei ut.
Leit du mistet :( stor klem og lykke til med prøving etter hvert ❤️
 
Hvis du fortsatt har hcg i kroppen tenker jeg det nok er rester etter aborten som er på vei ut.
Leit du mistet :( stor klem og lykke til med prøving etter hvert ❤️

Fikk ordentlig vonde magesmerter i går, så ble henvist til gynekolog på sykehuset. Har time klokken 13.00 i dag, så da finner jeg forhåpentligvis ut hva som skjer. Takk for fin melding :Heartpink
 
Lykke til! Krysser fingrene for at det er helt ufarlig :) Og at neste spire sitter så snart dere er klare for det
 
Viser seg at graviditeten har foregått inni den ene eggstokken, så den er ødelagt og må fjernes. Snakk om å være uheldig på første forsøket. Kjente jeg ble veldig nervøs, og syns det var en ubehagelig beskjed. Likevel er det visstnok ikke vanskeligere å få barn i etterkant. Så det er jo godt nytt midt oppi alt.
 
Oj det høres dramatisk ut. Men bra du fikk sjekket det ut og at det ikke gjør det mer komplisert å bli gravid igjen. Håper du får mindre smerter.
 
Ser jeg har skrevet eggstokk framfor eggleder, så det ble en liten feil. Har heldigvis begge eggstokkene inntakt :)

Nå er operasjonen over, og vi må vente med prøvingen. Kjenner at det er greit, for nå er formen så som så. Forhåpentligvis vil det gå bra neste gang for oss :Heartpink
 
Så bra du gikk for å få det sjekket! Håper du kommer deg raskt nå :)
 
Back
Topp