blod-tegningsblødning?

mitawo

Flørter med forumet
på lørdag våknet eg opp me (litt) blod i trusa..tenkte ikkje at det va spesielt sidan det var så lite..i natt har eg hatt vondt i mage og rygg og hadde blod på papiret (lite, altså ikkje rennende blod) skreiv meld til jormor i dag og ho seie det ikkje er farlig og eg trur henne sef:) kjenner bevegeler. men har ein rar følelse i meg hehe..e no spennende viss det skjer noko om ikkje lenge då...men skulle ringe henne for ein sjekk om eg var bekymra, so viss ikkje "følelsen" gjer seg ringer eg nok :) eg blei satt i gong før termin sist so e usikker på "naturens gang" og ka som skjer osv..men kanskje nåken av dåke har opplevd det? leste at ikkje alle legger merke til det..men du finner så masse rart på nettet uansett 

Kanskje fødsel på gang? Når jeg var på innskriving på sykehuset, så fikk jeg beskjed om at fødselen kunne starte med blod, da ville de jeg skulle ringe når det var ca en kaffe kopp med ferskt blod, men ser det er veldig forskjellig. Andre får beskjed om å ringe med en gang.

Så jeg satser på at du snart har babyen din i dine armer :D

men var ikkje mykje, og det er jo nokon veker til termin enda hehe...ikkje riktig å bli klok på dette:-P men spennende då!! om det skjer noko, har ikkje vondt no lenger...hmmmmm

Hehe nei det er ikke riktig å bli klok på dette. Var det som slo meg, sett mange har snakt sånn om det i det siste. Er førstegangsfødende så skal litt til å vite alt:P Men håper noen andre vet eller har opplevd det samme så kan hjelpe deg:)

Hvertfall veldig spennende. Du må fortsette å oppdatere om ting skulle skje :D 

det skal eg gjer:) setter pris på at du svarte!:) eg lese og lese på nettet og det tyder jo på tegningsblødning iiik hehehe 

Haha, nå gjor du meg skikkelig forveden på hva tegningsblødning var.. Så måtte jo inn og lese litt jeg også:P

Håper virkelig ikke det er lenge til fødselen din er i gang da :D

Back
Topp