blod slim???

malrodien

Gift med forumet
hei hei.. lurer på om flere har opplevd tidligere det jeg har opplevd de siste 2 dagene nå, eventuellt hva som skjedde vidre:

i går mårres hadde jeg litt blod (rødbrundtrosa) slim.... etterfulgt av noen massive kynnere som tokk enormt i ryggen. dette var ikke rier. for har hatt rier før..  men dette gav seg da etter noen timer. bde blodslimet og kynnerene.

i dag opplevde jeg det samme igjen.. men kynnerene varte mye kortere denne gangen... men ble jeg dro en tur innover på sykehuset for å sjekke det ut alike vel.. der fant de ut at mormunnen er lukket og fin, ungen har det bra å det er ingen "farlig" grunn til at jeg blør. (altså morkaken irriterer ikke osv).. men alike vel sa de at de trodde noe var i ferd med å skje....

meeeeeeeeeeeeeen jeg er bare 34+5!!!!

dette er vel ikke tengningsblødning?!?! eller slimproppen?.. må sies at jeg har hatt ufattelig mye klompete utflod/slim siste uka. det er ikke sopp. har prøvd å tatt kur for dette å... + at jeg har vært ganske så kvalm i det siste......

flere som har opplevd noe lignende?

Dytter for deg [:)]

Syns det høres ut som slimproppen jeg,men er ikke sikker[:)]

Jeg hadde ikke åpning når min slimpropp gikk.. Den gikk vel noen uker før fødselen starta

hmmm kansje det er det da... sist slimproppen min gikk.. så kom det seriøst en propp ut! SÅG NESTEN SÅNN UT[8D] så litt uvannt...

ORIGINAL: malrodien

men må man ikke ha en liten åpning for at slimproppen skal gå da?

Tror ikke det[&:]

hoff.. blir redd jeg!! er så redd for at det skal skje noe før tiden liksom!! har ikke tid til å få barn nå..... har ikke strøm på stua.. å elektrikkeren kommer på tirsdag.. har heller ikke vasket ferdig noe barnetøy!!! vi har rett å slett ikke fått flyttet orntlig inn i ny leiligheten enda[&:]

Back
Topp