Blod (Samme som FS)

Angelicka

Forumet er livet
I går kveld når jeg skulle på do hadde jeg blødd litt. Litt mer sånn spotteaktig, ikke veldig friskt blod, men jeg ser ikke så lyst på ting nå. Har ikke blødd noenting i natt, men skal ikke se bort fra at det er spotting som har begynt. Jeg kommer vel til å gå på do tusen ganger i dag tenker jeg, men jeg har jo hatt litt mensmurringer de siste dagene.

Håper det beste, men forventer det verste[&o]

Det er jo ganske lenge til tr evt burde komma, så eg trur ikkje det er det enda. Trur ikkje det er uvanlig med blødningar i festetida..

Krysser alt for at du får ein positiv test i løpet av veko[:)][:)][:)]

krysser fingrene for at det er festeblødninger[:)]

Takk! Trenger litt kryssinger nå[:)] Er litt deppa, men håper jo at det snur og at det bare er festeblødning som dere sier[:)]

Hvordan går det med deg vestlandsjento?

Forstår deg eg. Klart du blir bekymra, men som sagt; dette kan væra festeblødningar

Da går bra med meg[:)] Kjenner ikkje nåke spesielt då. Kunne ønska da kom symptomer snart[;)] Eg har litt ømme pupper og murringar men det har eg ofte i tida før tr.. Men no skal ikkje tr komma til oss!!!

ORIGINAL: vestlandsjento

Forstår deg eg. Klart du blir bekymra, men som sagt; dette kan væra festeblødningar

Da går bra med meg[:)] Kjenner ikkje nåke spesielt då. Kunne ønska da kom symptomer snart[;)] Eg har litt ømme pupper og murringar men det har eg ofte i tida før tr.. Men no skal ikkje tr komma til oss!!!

Nei, jeg synes TR skal holde seg borte vekk en langlang stund nå!!!

ORIGINAL: Sarah

krysser fingrene for at det er festeblødninger[:)]

Du bruker vel progrestrone som oss andre her inne vil jeg tro, dersom du bruker Crinone eller den andre så er det bare irriterte slimhinner somkan forårsake litt små spotting.

Det er fortidlig med noe annet nå.

ORIGINAL: twinanne

Du bruker vel progrestrone som oss andre her inne vil jeg tro, dersom du bruker Crinone eller den andre så er det bare irriterte slimhinner somkan forårsake litt små spotting.

Det er fortidlig med noe annet nå.

Jeg bruker ingen av delene. Jeg fikk bare to tabletter på innsettdagen som skulle gjøre livmorslimhinnen tykkere (var det rett skrevet mon tro-hehe).

OK det er pga at du ikke har blitt nedregulert så kroppenm din danner progrestrone selv.
Men fortsatt er det fortidligmed mens da, dersom du ikke har progrestrone svakheter, men det ar de vel sjekket opp på deg. Det kan jo være noe annet også, dersom det har væørt neon mindre syster eller slikt så kan de sprekke og det blir litt slik. Men jeg er litt blank her.
Det eneste jeg hvet er at normalt er det alt for tidlig med mens spotting nå, og feste blødning er ofte 6-8 dager etter egguttak. Det kan være rester fra uttaket som kommer ut også, gammelt blod.

Nå slenger jeg bare ut alt jeg kan komme på. Høyt tenkning med andre ord.[;)]

Jeg er på dag 9 etter uttak nå. Nå blir jeg kanskje ekkel her; men blodet så litt ut som det som kom etter uttaket; ikke friskt. Så var det og noe som var litt lyserosa. Men ikke mer enn det.
Nå har jeg i hvert fall håpet oppe igjen. Ble litt deppa i går kveld[&:]

Angelick24 da har det nok en naturligforklaring tenker jeg, bra at du ikke depper lenger nå.
Det kan være feste blødning det lyse rosa og det andre kan være etter uttaket tipper jeg. Eller det lyse kan også ære at du har åpnet en av de uttaks sårene litt, ikke godt å si.[:)]

Da håper vi på det! Er det for tidlig å ta test om ett par dager da?

ORIGINAL: Angelicka24

Da håper vi på det! Er det for tidlig å ta test om ett par dager da?

Hm...hva skal jeg svare på det da, skal jeg være moraliserende og si at det er ikke noe vitsi å teste før testdato, eller skal jeg skrive at jeg testet selv på dag 10 etter eggutaket og fikk positiv test. Men det kommer ann på festingen. man får ofte men ikke nødvendigvis positiv test 2-3 dager etter festing. Mest vanlig er at egget fester seg 7-10 dager etter el/egguttak. Så dersom du tar tidlig test så må du ta med i betraktning at egget kanskje festet seg senere enn dag 7 og at noen får positiv test og at egget ikke fester seg skikkelig . Det er opp til deg hva du tåler av slike ting.
Husk også at noen ikke skiller så fort ut HCG i urinen, da kan det gå lenger tid for dem før de får en positiv test.

Ok, jeg har ikke fått testene i posten enda da, så det blir vel ikke testing før dagen etter at testene er kommet. Tirsdag da tenker jeg[;)] Da er jeg på dag 12?

Nå hadde jeg visst blødd litt igjen, men det er fremdeles bare gammelt blod. Kan jeg være optimistisk så lenge det er gammelt, og ikke friskt  blod?

ORIGINAL: Angelicka24

Nå hadde jeg visst blødd litt igjen, men det er fremdeles bare gammelt blod. Kan jeg være optimistisk så lenge det er gammelt, og ikke friskt  blod?

Ja det kan du, gammelt er gammelt. Det betyr ikke at mensen er på veg.
Men dersom det ikke gir seg så ring klinikken til mandagen og spør fagfolkene er mitt råd. [:)]

Ja, kanskje like greit. Blir litt masing her, men vil jo absolutt ikke blø[8D] 
Tror jeg skal begynne å lese litt om fryseforsøk i alle tilfelle jeg. Heldigvis har vi en del egg på frys[:-]

Her krysse eg fingrane for deg alt eg kan

Bra da e gammalt blod.

Det er sikkert ikke noe å uroe seg for! Det er jo uansett en stund til mensen skal komme hvis negativt forsøk.(Noe der ikke er[;)]) Så denne spottingen betyt ingentig! 

Krysser fortsatt[:)]

Back
Topp