Blod rundt navlestump

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Er det noen av dere som har opplevd at det er litt blod rundt/under navlestumpen? Det er ikke noe rødt rundt ellers, bare litt blod.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ja, navlestumpen driver å løsner tenker jeg ;) ikke noe farlig :) bare ekkelt ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jepp. Veldig vanlig. Fikk beskjed om å rense med kompresser og saltvann :)

Sent from my iPad using BV Forum

Da puster jeg lettet ut! Er litt ekkelt ja ;) Spørs om pappaen skal få ta stellet i dag ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Lille blør fortsatt litt fra navlen, får strax besøk av helsesøster å skal nevne det for henne da, men regner med det er normalt og at man bare får vaske det bort når man steller:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er nok helt normalt. Her falt navlestumpen av for noen dager siden, og det har nå dannet seg ny rur på navlen. Ser det kommer litt blod av og til. Fikk beskjed om å holde det tørt, så jeg vasker forsiktig i rundt og tørker godt av igjen.

Normalt men kan lukte fy... Vi rensa forsiktig med pyrisept og q-tips.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her datt navlestumpen av etter 5 dager. Viktig å tørke godt etter man vasker, skal ikke være fuktig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Med første fikk vi bare beskjed om å ikke røre, ikke vaske eller noe, så siden vi ikke fikk noen annen beskjed nå så gjorde vi bare det samme denne gangen. En i familien min mente jeg måtte rense, men navelen hans er i alle fall helt fin nå, selvom jeg ikke har gjort noe med den.

Med første fikk vi bare beskjed om å ikke røre, ikke vaske eller noe, så siden vi ikke fikk noen annen beskjed nå så gjorde vi bare det samme denne gangen. En i familien min mente jeg måtte rense, men navelen hans er i alle fall helt fin nå, selvom jeg ikke har gjort noe med den.
Vi gjorde heller ikke noe rundt navlen, lot det bare være i fred! Ble fort fint og har ikke hatt noe drift der. Hs sa også at det bare var fint om det fikk være i fred! :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Min har blod rundt.. Jordmor så ikke ut til å reagere på det. Ser ut som den skal falle av snart her. Har ikke renset eller noe, ikke fått beskjed om det heller?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei du må ikke rense men du kan om du vil, helt forsiktig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp