Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blod er min store skrekk. Blødde i en uke rundt ikm som da var festeblødning. Nå gikk jeg på do, å der var det plutselig klart blod på papiret
Jeg viiiiil ikke miste igjen, klarer det ikke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hadde du noen smerter? Jeg har litt mensenlignende smerter :/Har vært igjennom akkurat det samme, festningsblødninger og så opphold, og så rødt klart blod på papiret.
Har fått hcg nivå målinger og var nettopp nå for å sjekke at alt var i orden. Og det var det heldigvis
Krysser fingrer og tær for at alt er iorden med spiren din <3
Har murringer, og litt tak i korsryggen samt nålestikk til tider. Men det er ikke noe som er klassisk for mensensmertene jeg har vanligvis.Hadde du noen smerter? Jeg har litt mensenlignende smerter :/
Blør fortsatt. Skal se om jeg får akuttime imorgen. Er ikke veldig optimistisk, men håper av hele mitt hjerte!!Hvordan går det?![]()
Blør du enda? Vil du fortelle meg hvordan din blødning startet, mengder, hvordan den er nå? Er så bekymret da det blir litt mer blod på papiret for hver gang jeg tørkerHar murringer, og litt tak i korsryggen samt nålestikk til tider. Men det er ikke noe som er klassisk for mensensmertene jeg har vanligvis.
Og noe som tydeligvis er ganske normalt etter det jeg har skjønt. Hadde ikke dette med første mann, så har måtte lest og forsket litt![]()
Har murringer og stråling nedover lårene, men har ikke ennå hatt direkte smerter! Kjenner mer nå enn før, å var en del mer blod på siste dobesøk!Hos meg er det opphold nå, sist blødning var søndags morgen. Var på innvendig ul mandag, å alt var ok. Men jeg er like nervøs for det om.
Blødningene kom bare plutselig, ganske rødt de første gangene, mengden varierte litt.
Det er ikke bra å bekymre seg, det hjelper garantert ikke på situasjonen din:-(
Få deg time imorgen du, så du får svar på alle tankene og bekymringene dine.
Har du ennå smerter?