Blod. Panikk.

mom2b3

Betatt av forumet
Blod er min store skrekk. Blødde i en uke rundt ikm som da var festeblødning. Nå gikk jeg på do, å der var det plutselig klart blod på papiret :(
Jeg viiiiil ikke miste igjen, klarer det ikke :( :( :( :( :(

Blod er min store skrekk. Blødde i en uke rundt ikm som da var festeblødning. Nå gikk jeg på do, å der var det plutselig klart blod på papiret :(
Jeg viiiiil ikke miste igjen, klarer det ikke :( :( :( :( :(

Ånei:( håper du ikke mister ❤️

Håper det bare er en kjapp uskyldig blødning!

Håper det er uskyldig! Ring til legesenteret og spør om du kan ta HCG prøve :)

Skjønner bekymringen! Krysser fingre for at det går helt fint, og at det er bare en uskyldig liten blødning som går fort over.

Håper på uskyldig blødning og at spiren har det bra <3

Er i hellas så får ikke sjekket noe før torsdag :/ veldig lite blod foreløpig, men kjenner antydning til smerter i magen :(

Åneeei, krysser alt jeg har for det bare er en uskyldig blødning.. :Heartred

Har vært igjennom akkurat det samme, festningsblødninger og så opphold, og så rødt klart blod på papiret.
Har fått hcg nivå målinger og var nettopp nå for å sjekke at alt var i orden. Og det var det heldigvis :-)
Krysser fingrer og tær for at alt er iorden med spiren din <3

Har vært igjennom akkurat det samme, festningsblødninger og så opphold, og så rødt klart blod på papiret.
Har fått hcg nivå målinger og var nettopp nå for å sjekke at alt var i orden. Og det var det heldigvis :-)
Krysser fingrer og tær for at alt er iorden med spiren din <3
Hadde du noen smerter? Jeg har litt mensenlignende smerter :/

Hadde du noen smerter? Jeg har litt mensenlignende smerter :/
Har murringer, og litt tak i korsryggen samt nålestikk til tider. Men det er ikke noe som er klassisk for mensensmertene jeg har vanligvis.
Og noe som tydeligvis er ganske normalt etter det jeg har skjønt. Hadde ikke dette med første mann, så har måtte lest og forsket litt :-)

Håper det bare er helt uskyldig ❤

Har murringer, og litt tak i korsryggen samt nålestikk til tider. Men det er ikke noe som er klassisk for mensensmertene jeg har vanligvis.
Og noe som tydeligvis er ganske normalt etter det jeg har skjønt. Hadde ikke dette med første mann, så har måtte lest og forsket litt :-)
Blør du enda? Vil du fortelle meg hvordan din blødning startet, mengder, hvordan den er nå? Er så bekymret da det blir litt mer blod på papiret for hver gang jeg tørker :(

Hos meg er det opphold nå, sist blødning var søndags morgen. Var på innvendig ul mandag, å alt var ok. Men jeg er like nervøs for det om.

Blødningene kom bare plutselig, ganske rødt de første gangene, mengden varierte litt.

Det er ikke bra å bekymre seg, det hjelper garantert ikke på situasjonen din:-(

Få deg time imorgen du, så du får svar på alle tankene og bekymringene dine.

Har du ennå smerter?

Håper du får time! Jeg fikk komme inn veldig raskt, men bor i en liten kommune hvor det ikke er så høyt trykk på legekontoret. Det er så skummelt med blod altså! Jeg har ikke blødd siden søndag (*bank i bordet*), men er like nervøs for hver gang jeg er på do. Nei, ring og få time, det er ikke bra å gå og bekymre seg sånn. Her tok de meg i alle fall veldig alvorlig, og jeg slapp å mase meg inn. Om ikke annet så hør om du får komme inn og tatt blodprøver for å sjekke om hCG-nivået stiger normalt.

Krysser fingre for at det går bra med alle oss "blødere"!! Jeg får svar på fredag på hvordan det ligger an her (tok hCG-prøve nr 2 i dag).

Hos meg er det opphold nå, sist blødning var søndags morgen. Var på innvendig ul mandag, å alt var ok. Men jeg er like nervøs for det om.

Blødningene kom bare plutselig, ganske rødt de første gangene, mengden varierte litt.

Det er ikke bra å bekymre seg, det hjelper garantert ikke på situasjonen din:-(

Få deg time imorgen du, så du får svar på alle tankene og bekymringene dine.

Har du ennå smerter?
Har murringer og stråling nedover lårene, men har ikke ennå hatt direkte smerter! Kjenner mer nå enn før, å var en del mer blod på siste dobesøk!

Gruer meg til en den eventuelle sannheten :(

Back
Topp