Blod på papiret

• Trådstarter Trådstarter J
  • Opprettet Opprettet

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember 2022
Flere som har opplevd blod på papire i rundt uke 7 og det har godt fint?

Hadde blødninger av og på til uke 13 med min første.
Gikk helt fint.
Man har veldig lett for å blø når man er gravid.

Jeg har blødd i uke 7, uke 13, og nå uke siden 20. Alt var/er fint. Skjønner det er skummelt, men en blødning trenger ikke å være det. :happy:

Blødde svakt(rosa/brun utflod eller små spor av blod) fra ca uke 5-8. :happy: hjerte banker enda, er idag 10+2.

• Liker
Reactions: J
Jeg hadde en liten blødning i uke 8 og en ganske stor blødning i uke 10 i mitt forrige svangerskap. Det begynte plutselig å renne nedover lårene en dag jeg sto på jobb. Fikk panikk og trodde at alt var over. Når jeg kom på sykehuset tok de UL og det var ingen verdens ting som var galt :) Fant ut at det bare var en polypp/blodåre som hadde sprukket.

Det er helt vanlig med småblødninger i svangerskapet. Slimhinnene er unormalt skjøre da, og det skal lite til før man blør litt. Så lenge det er mindre enn en vanlig mensblødning, skal det ikke være noe å bekymre seg over.

Småblør hver gang vi har hatt sex.

Har vært på ultralyd og alt er bra så var en uskyldig blødning :)

Har vært på ultralyd og alt er bra så var en uskyldig blødning :)
Så godt å høre. Jeg er 7+0 i dag, og på lørdag hadde jeg en liten blødning. Skal på UL i morgen for å sjekke. Nå gav du meg litt håp :)

Hei.Jeg hadde en fryseforsøk.Jeg er 6+4 uke på vei.Jeg er veeeldig bekymret,har litt lyserosa spotting på papiret!Hva tenker dere?

Hei.Jeg hadde en fryseforsøk.Jeg er 6+4 uke på vei.Jeg er veeeldig bekymret,har litt lyserosa spotting på papiret!Hva tenker dere?
Så lenge det er bare litt ville eg ikkje ha bekymra meg noe særlig men komme ann på mengde og farge såvidt eg har skjønt

Jeg hadde små blødninger nesten hver dag de første 7 uker, på UL fant de en stor blodansamling som jeg har fortsatt nå i uke 12. Har vært inn og ut sykehus pga smerter og kraftig blødning og nå er jeg sykemeldt. Barnet har det kjempefint, men kjedelig å blø hele tida :(

Back
Topp