Blod på papiret

Når man har kommet så langt er jeg usikker. Kommer kanskje an på mengden. Ville uansett kontakta lege i den situasjonen.

Men brunt blod sies vel å være det "tryggeste" da det ikke tyder på en aktiv blødning, men friskt blod kan jo komme av små rifter i de skjøre slimhinnene, altså det er blod utenfor livmoren som raskt finner veien ut og er derfor friskt...

Har hørt at begge deler kan forekomme, at det er helt normalt, slik at man ikke trenger å bekymre seg.

Helt til man opplever brun utflod som meg selv akkurat nå - igjen! Da er det ikke lett å roe ned tankene om at det er "normalt"... :sorry:

Ok...skal til legen på tirsdag,men hun lytter ikke,å har heller ikke ul...pluss at det føles ut som en evighet til tirsdag[emoji85] får prøve å ringe sykehuset i morgen kanskje å høre om de kan hjelpe meg.vet ikke hvor "seriøst" de tar meg når jeg er 12+ "bare"..... fy man blir sliten av alle disse bekymringene☹️ blod og graviditet hører ikke sammen føler jeg,likevel d kan være normalt i noen tilfeller....lyst å ringe sykehuset nå,men er vel liten mulighet for hjelp på en søndag....

Ok...skal til legen på tirsdag,men hun lytter ikke,å har heller ikke ul...pluss at det føles ut som en evighet til tirsdag[emoji85] får prøve å ringe sykehuset i morgen kanskje å høre om de kan hjelpe meg.vet ikke hvor "seriøst" de tar meg når jeg er 12+ "bare"..... fy man blir sliten av alle disse bekymringene☹️ blod og graviditet hører ikke sammen føler jeg,likevel d kan være normalt i noen tilfeller....lyst å ringe sykehuset nå,men er vel liten mulighet for hjelp på en søndag....

Enig i at det ikke hører sammen! Har du mye blødning? Noen smerter? Så lenge det ikke er smerter, så skal det også være "safe". Hvis du er veldig bekymret, hadde jeg ville ha tatt en telefon til legevakta. De kan i beste fall henvise deg til gyn. poliklinikk i morgen for UL.

Håper det går bra med deg og at alt er i skjønneste orden, selv om jeg forstår godt det er bekymringsverdig. Sender en klem. ❤️

Enig i at det ikke hører sammen! Har du mye blødning? Noen smerter? Så lenge det ikke er smerter, så skal det også være "safe". Hvis du er veldig bekymret, hadde jeg ville ha tatt en telefon til legevakta. De kan i beste fall henvise deg til gyn. poliklinikk i morgen for UL.

Håper det går bra med deg og at alt er i skjønneste orden, selv om jeg forstår godt det er bekymringsverdig. Sender en klem. [emoji173]️

Er på papiret når jeg er på do,men ikke kommet ut i bind,så er jo ikke så mye sånn sett...magesmerter har jeg,men det har jeg nesten hatt hele tiden i svangerskapet så langt... hvis det fortsetter utover dagen her så ringer jeg legevakta å hører ja tror jeg...klem tilbake [emoji171]

Er på papiret når jeg er på do,men ikke kommet ut i bind,så er jo ikke så mye sånn sett...magesmerter har jeg,men det har jeg nesten hatt hele tiden i svangerskapet så langt... hvis det fortsetter utover dagen her så ringer jeg legevakta å hører ja tror jeg...klem tilbake [emoji171]

Har selv fått brunt utflod på papiret nå, og litt vondt i magen. Jammen vanskelig å vite hva som er tarmsmerter/vanlige livmorsmerter osv. o_O

Men man vet ut i fra smertene når det går ille, så da både tror og håper jeg at alt er bra med oss begge! ❤️

Hadde samme smerter når jeg mistet sist,men hadde da også hele svangerskapet,så jeg klarer ikke å "bruke" smertene til å antyde noe[emoji53]
Ja håper virkelig alt er bra med oss begge [emoji171] skal du på noe kontroll snart?

Uff, så leit du har mistet før. :( Usikker selv jeg om jeg klarer å koble/sammenligne de smertene her til de gangene jeg mistet. Ved MA i vinter, kjente jeg ikke så mye...

Har kontrolltime til legen til uka, men får se om vi prøver doppleren før den tid og bare se an utviklingen fremover.

Er så dritt å bekymre seg... Vi får bare håpe det beste! ❤️

Uff, så leit du har mistet før. :( Usikker selv jeg om jeg klarer å koble/sammenligne de smertene her til de gangene jeg mistet. Ved MA i vinter, kjente jeg ikke så mye...

Har kontrolltime til legen til uka, men får se om vi prøver doppleren før den tid og bare se an utviklingen fremover.

Er så dritt å bekymre seg... Vi får bare håpe det beste! [emoji173]️

Skulle ønske jeg hadde doppler jeg å nå [emoji4][emoji171] skjønt at den ikke skal brukes så mye,men i sånne tilfeller hadde det vært gull[emoji171] ja virkelig dritt å gå sånn å være så redd [emoji51] ja vi må håpe på det beste [emoji171] tror jeg må raide Finn.no etter doppler i nærheten jeg nå [emoji23]

Da jeg hadde en MA 12+, så var det ikke noe blod i hvert fall (men gikk bare ca et døgn før det ble oppdaget).

Da jeg hadde en MA 12+, så var det ikke noe blod i hvert fall (men gikk bare ca et døgn før det ble oppdaget).

Hadde ikke blod sist jeg heller,å hadde gått 6 uker uten å oppdage [emoji53] nå så har jeg vært på ul for litt over en uke siden,å alt var bra.men man vet jo hvor fort ting kan snu[emoji53] er så kjipt å konstant være redd å ikke kan glede seg isteden [emoji35][emoji171]

Back
Topp