Blod på papiret..

En tråd i 'April 2017' startet av DrømmerOm2, 12 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

I dag har jeg hatt ferskt blod på papiret.. Er det over? Har ikke vondt annet enn at jeg ble litt kvalm og deppa akkurat nå..

2. Coco87 Flørter med forumet Julibarna2014

Det behøver ikke være noe galt ☺️
    Er det mye? Magesmerter?

3. klatremusa Elsker forumet Junibarna 2019 Augustlykke 2015 Snøkrystallene2021❄️

Håper at det er en annen forklaring til blødningen❤ er du langt på vei?

4. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Nei kun på papiret foreløpig. Ingen magesmerter

5. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

5 uker i dag..

6. InfinityLove Glad i forumet Julibarna2014

Forstår veldig godt reaksjonen din. Jeg opplevde selv brunlig i trusa og på papiret. Har lest masse om det og skjønt at det er veldig vanlig. Og det trenger ikke bety at noe er galt. Livmorhalsen og slimhinnene i skjeden er veldig veldig sensitive nå.
    Så lenge det ikke er mengder og du i tillegg har vondt, er det nok helt ufarlig. Men jeg skjønner så godt at du tenker sånn. Klemmer til deg

7. Ulrikkefillrikke Forelsket i forumet Marsboerne2017

Om du har hatt sex, eller løftet så kan det være et blodkar som har sprukket.
    Ser godt om du har skjøre slimhinner ved at det blør når du pusser tenner f.eks

8. LilleNusk5 Betatt av forumet

Jeg har mistet en gang, og da startet det med brun spotting på morgenen, og på kvelden sto jeg på kjøkkenet og lagde mat og brått bare rant blodet... Var ikke noen tvil om hva det var

Men men jeg har blødd friskt blod i to svangerskap der det har gått helt fint ☺️ Kun ett av mine 3 svangerskap som endte med barn har vært uten blødninger

9. Kristin :) Forumet er livet Aprillykke 2017

Om det er sa så er man ikke i tvil. Da kommer det klumper og smerter. Så siden du ikke har noen av dele tipper jeg at dette går bra :)

10. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Takk :-*

11. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Det skjedde etter at jeg hadde sjaua litt hjemme.

12. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Tusen takk :-*

13. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Tusen takk for alle gode ord <3 :-* Det har ikke kommet noe mer og heller ingen smerter, så satser på at det bare var noe uskyldig. Har roet meg litt utover dagen og krysser alt jeg har for at bebis klorer seg fast <3

• Liker Liker x 2

Del denne siden