Blod på papiret :(

Miss_R

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Huff..nå er jeg veldig nervøs for at det har gått galt her også. Da jeg gikk på do lørdag morgen, oppdaget jeg litt lyserosa utflod på papiret. Men det var kun på første tørket og så kom det ikke noe mer..før idag. Nå er det mer lyst brunt og mer enn forrige gang, enda det ikke kjempe mye. Jeg har mistet før, og begynner å tro at det kanskje er noe galt med meg :( har snakket med mamma og hun sa at både hun og min mormor blødde i sine svangerskap, og var nødt til å ligge rett ut i noen uker. Men jeg vet ikke om det å være sengeliggende er noe som er anbefalt idag? Håper virkelig at dette kommer til å gå bra.

Huff..nå er jeg veldig nervøs for at det har gått galt her også. Da jeg gikk på do lørdag morgen, oppdaget jeg litt lyserosa utflod på papiret. Men det var kun på første tørket og så kom det ikke noe mer..før idag. Nå er det mer lyst brunt og mer enn forrige gang, enda det ikke kjempe mye. Jeg har mistet før, og begynner å tro at det kanskje er noe galt med meg :( har snakket med mamma og hun sa at både hun og min mormor blødde i sine svangerskap, og var nødt til å ligge rett ut i noen uker. Men jeg vet ikke om det å være sengeliggende er noe som er anbefalt idag? Håper virkelig at dette kommer til å gå bra.

Skjønner frykten :-( håper alt er i skjønneste orden♡ Kanskje du kan be om å få målt hcg nivået ditt hos legen?

Jeg skulle også til å spørre her, jeg var på wc på lørdag og da var det pittelitt lyserosa på papiret/: men kun da, er dette farlig? Jeg skal bestille time hos legen nå, både før første time om at jeg er gravid og å ta alle prøver jeg kan ta for å se om alt er i orden. Var på UL for en uke sidenog da var alt fint:)

Ts, håper alt går fint og at det ikke er noe galt. Klemmer

Krysser fingre for det er helt uskyldig som mange små blødninger er i første trimester :)
Men kontakt gjerne fastlegen og spør man mulig tidlig ul :)

Krysser fingrene for at det er uskyldig for dere begge...

Har ingen smerter, men er lett å ta sorgene på forskudd når slikt skjer. Skal snakke med legen på torsdag, så jeg får bare vente å se. Takk for svar :)

Lykke til. Får håpe det er uskyldige blødninger. Jeg har blødd en del i dette svangerskapet så vet akkurat hvordan du har det. Det er helt forferdelig. Jeg ble sendt på ultralyd og så ett bankende hjerte så det trenger ikke være farlig ☺ legen min mente det var viktig at jeg tok det mer ro, så er sykemeldt på jobb. Men å ligge rett ut på sofaen mente hun ikke var noen vits, så hverdagslige gjøremål skal jeg utføre med god samvittighet. Å holde seg i ro har visst ingen bevist forebyggende effekt så tidlig.

jeg har også blødd to ganger allerede i dette svangerskapet, men så et bankende hjerte i dag. Legen min sa det var ingen hensikt i å ta dem med ro.

jeg har også blødd to ganger allerede i dette svangerskapet, men så et bankende hjerte i dag. Legen min sa det var ingen hensikt i å ta dem med ro.

Koselig å høre solskinnshistorier også :) jeg har mistet før, derfor jeg er ganske pessimist. Men fortsatt ikke noe friskt blod eller smerter, så jeg har jo et lite håp.

Jeg har også blødd litt nå i starten, både friskt blod (lite), brunt, og lyserosa. 5+4 i dag. Var og fikk målt hcg på fredag og i dag, da jeg hadde en SA i juni -15 og en i desember -15. Fredag var nivået på 768, og i dag var det 1750. Legen var godt tilfreds med stigningen og mener jeg har en lettblødende tapp :) helt sikkert ikke noe og bekymre seg over! Lykke til videre :)

Takk for alle svar, det setter jeg pris på :)

Skal på ultralyd imorgen, så da får vi se om det er liv.

Takk for alle svar, det setter jeg pris på :)

Skal på ultralyd imorgen, så da får vi se om det er liv.
Hvordan gikk det? :) Håper alt er iorden med lille!!

Back
Topp