Blod på dopapiret!

• Trådstarter Trådstarter prinsessemamma♡
  • Opprettet Opprettet
P

prinsessemamma♡

Guest
Var netopp på toalettet etter litt sengekos med mannen, og oppdaget friskt blod på papiret. Blir jo helt nervøs...

Det er sikkert ikke noe galt. Slimhinnene er jo ekstra følsomme nå, så det er nok ingenting å bekymre seg over :)

Helt normalt å blø etter samleie når du er gravid. Som hun over meg sier så er det pga veldig skjøre slimhinner.
Om det ikke er veldig vondt og kommer ut klumper så trenger du ikke bekymre deg :) men fort gjort å bli litt redd når man oppdager blod!

Takk for beroligende ord. Ja blir automatisk nervøs :-( ingen andre smerter en de menssmertene jeg har hatt en god uke nå..

Takk for beroligende ord. Ja blir automatisk nervøs :-( ingen andre smerter en de menssmertene jeg har hatt en god uke nå..
Skjønner godt at du blir det. Blod er jo ofte det siste man vil se når man er gravid, men jeg tror ikke du har noe å bekymre deg over :) Slapp av og nyt graviditeten! Dette går bra :) ❤️

Akkurat det samme skjedde med meg tidligere i dag... Hadde heldigvis ingen smerter, og blødningen har stoppet for lenge siden, så vil tro alt e bra hos oss begge :-)

det skjedde meg også i starten, har heldigvis sluttet med å spotte etter sex nå (håper det ikke starter igjen). Leste også at dette er som regel ufarlig og kommer fortere nå enn ellers pga skjøre slimhinner som blør raskere...

Det var nok det ja :-) puuh.. kom bare litt lyserosa i 'restene' som kom idag morges, men ikke noe mer nå. Takk igjen jenter :-)

Jeg oppdaget det samme i går, og tenkte at det var normalt. Men så har leg blødd pittelitt i dag også, og nå er det jo over ett døgn siden vi hadde sex. Fortsatt normalt? Ingen smerter altså ☺️

Jeg opplevde også en lett, men frisk blødning etter sengekos (litt før ikm). Og så spottet jeg (lysebrunt) i over en uke etter. Vi holdt oss unna kos i 2.5 uke etter, men da gikk det fint :)

Back
Topp