Blod - når kontaktes lege?

Rog90

Glad i forumet
Er i uke 7+4 nå, hadde 3-4 dråper blod i går. Har ikke merket noe etterpå og har mer enn nok av graviditet symptomer i dag. Har forstått det er ganske vanlig med litt blod? Har i utgp tenkt å fortelle nærmeste familie (foreldre og mine søsken) på julaften. Alt så bra ut på ul på fredag, men blir jo litt skeptisk nå. Vil jo ikke skuffe dem om det skulle gå galt heller.

Skjønner at du blir litt skeptisk. Men det er vist ikke unormalt å blø litt:) jeg skal selv fortelle mine nærmeste på julaften selv om at jeg bare er 5+1 :) for hvis jeg mister senere så har jeg hvertfall noen å snakke med:) tror ikke de blir skuffet hvis det går galt:) tvi tvi

Skjønner at du blir litt skeptisk. Men det er vist ikke unormalt å blø litt:) jeg skal selv fortelle mine nærmeste på julaften selv om at jeg bare er 5+1 :) for hvis jeg mister senere så har jeg hvertfall noen å snakke med:) tror ikke de blir skuffet hvis det går galt:) tvi tvi
Takk for det :) Har slitt litt med negative tanker i det siste pga jeg har vært så dårlig at jeg tenker at om det skulle gå galt så orker jeg ikke å prøve igjen. Skuffelsen hos besteforeldre er kanskje hakket større da..men mulig det bare er noe jeg tenker nå siden jeg er fysisk dårlig og full i hormoner :D

Så lenge du ikke blør mye å har vondt så er det nok ufarlig. Man er jo så sensitiv der nede under graviditet. Er jo vanlig at blodkar sprekker som gjør at man kan oppleve at man blør litt eller spotter brunt :)

Jeg har nå blød i 2 uker å den er fremdeles der :) de sa på sykehuset at det fort kan komme litt blid Pga hormon forandringer i kroppen. Man blir jo redd å engstelig når man blør. Men man må bare prøve å tenke at det ikke er farlig og at det kommer til å gå bra ☺️

Begynte å blø i dag. Er også 7+4. Det var mer enn bare noen dråper. Ca samme mengde som ved mens. Ingen smerter. Skal kontakte lege i morgen, rett og slett for å spørre hva jeg evt skal foreta meg. Har bestilt 1.legetime 11.jan men syns det er litt lenge å vente dersom det viser seg å være SA.

Takk for det :) Har slitt litt med negative tanker i det siste pga jeg har vært så dårlig at jeg tenker at om det skulle gå galt så orker jeg ikke å prøve igjen. Skuffelsen hos besteforeldre er kanskje hakket større da..men mulig det bare er noe jeg tenker nå siden jeg er fysisk dårlig og full i hormoner :D

Man blir fort paranoid når man tenker mye på det:-\ blir fort paranoid selv hvis jeg tenker for mye xD man må prøve å se det positive i ting:-) også hjelper det å snakke om ting man bekymrer seg for til andre. Så man kan få hodet på andre ting og at man blir litt mere positiv selv :-)

Back
Topp