Blod"klump" i do

Elinsh

Flørter med forumet
I uke 11 var det en slags blodklump i do. Ringte lege, og siden jeg ikke hadde noe smerter, mer blod eller vond rygg så skulle vi se litt.. Har uke hatt blod etterpå. Bare litt lystbrunt i utfloden dagen etter. Noen som har opplevd det samme? Er nå i uke 12.. Noen skremte med meg slik MA. Noen som har opplevd noe lignende? Ikke hatt noen plager etterpå.

Hadde SA i november i uke 7. da hadde jeg klumper og mye friskt blod, men ingen smerter i det hele. Da jeg kom til legen hendviste legen meg til innvendig ul og jeg fikk komme opp på sykehuse rett etter legetimen til ul. (ikke meningen å skremme)
hadde hørt med legen om å få ul, enten innvendig eller utvendig. For deg selv og for å få en bekreftelse på at ting står bra til der inne.

Jeg hadde MA for ca 1 år siden og da hadde jeg ikke noe smerter, litt farget utflod, men følte på meg at noe ikke stemte. Er ikke meningen å skremme deg, men jeg ville spurt etter en HCG måling for å se om den synker, stiger eller er stabil.

For at du skal slippe å bekymre deg, hadde jeg bedt om en nærmere undersøkelse. Trenger jo ikke være noe. Håper alt er i orden!

Jeg hadde skjekket det med en gang. Jeg hadde lysebrunt utflod i uke 9, og ble kjempe redd. Men snakket med jordmor, og så lenge det var bare tre ganger når jeg tørket meg, så var det ikke noe farlig. Men når det gjelder blod, hadde jeg kontaktet lege

Back
Topp