Blod....... IGJEN?? :(

SpireNr.4

Betatt av forumet
Var på do i stad, og det var blod på papiret........!! Gikk igjennom ein SA i november, og orker ikke dette en gang til :( Har ikke smerter i magen, men kjenner at jeg føler på en måte at jeg har gangsperr nederst i magen.... :( Er så redd :( :( :(

uff stakker deg, det må være så frustrerende og bekymringsfullt.
Jeg håper så veldig at alt går bra med den lille spiren og at du slutter og blå og ikke får vondt!!!
Jeg har troen på at dette vil gå bra!
Stor klem <3

Krysser fingrene for at det går bra. Ta det me ro...

Jeg krysser alt som kan krysses for deg. Oppdaget selv litt blodblandet slim når jeg var på do i sted (har vært på do 4 ganger siden da for å sjekke og ikke sett noe) så er litt nervøs her jeg også.

Men jeg håper inderlig at det går bra både for deg og meg!!

Jeg krysser alt som kan krysses for deg. Oppdaget selv litt blodblandet slim når jeg var på do i sted (har vært på do 4 ganger siden da for å sjekke og ikke sett noe) så er litt nervøs her jeg også.

Men jeg håper inderlig at det går bra både for deg og meg!!

Off, ja, ikkje noe kjekt :( Krysser alt for oss begge :)

Å tusen takk til alle dere andre :)

Jeg har også blød idag :/ men det har avtatt litt.. er jo veldig vanlig å blø litt i svangerskapet! leser jo om de som blør hele tiden i 12uker! så håper virkelig det bare er en ufarlig blødning for deg også :)

Jeg har også blød idag :/ men det har avtatt litt.. er jo veldig vanlig å blø litt i svangerskapet! leser jo om de som blør hele tiden i 12uker! så håper virkelig det bare er en ufarlig blødning for deg også :)

Ja, får bare håpe at det går bra med oss alle sammen :) Skal på tidlig UL i morgen kl. 14.20 :D

Uff :/ håper det bare er en uskyldig blødning. Lykke til på UL i morgen!

Hei,

jeg mistet også i November dette mens jeg var på jobb.. Da jeg igjen var på jobb nå 2 juledag begynte jeg å blø masse igjen, var sikker på at jeg hadde mistet igjen.. var på sykehuset å legen sa hun ikke hadde troen på d gikk bra.. Nå den 3 januar så jeg ett lite hjerte banke, jeg blør endel om jeg anstrenger meg, blør noen dråper om jeg går tur, så jeg har konkludert med at blodårene rett å slett bare er skjøre.. jeg vet hvordan frykten føles når man ser blod, men noen av oss blør rett å slett uten at d betyr noe som helst :) Ta det med ro, ligg rolig å slapp av så skal du se d avtar.. en liten beroligelse er at jeg leste på lommelegen at det som regel går bra i neste svangerskap etter at man har hatt SA.. Så lenge det ikke er MASSE friskt blod med klumper så er spiren din fortsatt der inne .. Ta det med ro fremover nå slik at den holder seg der :) Det er bare å sende pm dersom du trenger å prate :) Varm klem

Uff, stakkars :( Jeg vet hvilken frykt som kommer når man blør. Har blødd sparsomt hver dag siden torsdag.

Håper og tror at alt er bra med spiren din :) lykke til på ul! Oppdater oss gjerne <3 Krysser fingrene for deg.

Back
Topp