Blod i utfloden... :(

sira100

Betatt av forumet
Oppdaget i går litt farget utflod, litt brunlig, mørkere enn vanlig. Var veldig lite, kun på papiret. I kveld er det også litt. Er så redd for å miste igjen! Mistet i sommer, 8+5 og da småblødde jeg i 1,5 uke før jeg mistet. Redd for at det er det samme som skjer nå... Er 7+0 i dag. Hvor stor er sjansen for å miste igjen? Har et barn fra før. Har forresten ikke hatt sex di siste dagene så kan ikke være det heller. Skal til legen i morgen så da skal jeg i allefall kreve hcg måling.

Jeg har også hatt brunlig utflod. Startet 8+4, og varte bare en dag. Men det kom tilbake to ganger etter det. Bare litt, og ikke noe varende :)

Nå hører jeg hjertelyd hver dag, så vet det er liv enda. Det trenger ikke være noe farlig selv om det er blod, har jeg skjønt

Ja jeg vet at det er vanlig, henger bare så i siden jeg mistet i sommer... Tok du noen undersøkelse? Hvor tidlig kan man høre hjertelyden på doopler?

Ja jeg vet at det er vanlig, henger bare så i siden jeg mistet i sommer... Tok du noen undersøkelse? Hvor tidlig kan man høre hjertelyden på doopler?

Nei, tok ingen undersøkelse. Var på ultralyd 7+0, og da var alt fint. Var livredd selvfølgelig :( men så ble det liksom bare litt, og aldri mer enn litt. Så da slutta jeg å bekymre meg. Så fikk jeg doppleren i posten 9+4. Fant ikke hjertelyden, var hysterisk, gråt og gråt osv. Men 10+4 var plutselig hjertelyden der, og jeg 20kg lettere.. Så NÅ bekymrer jeg meg ikke lengee.

Har du kastet opp? Sånn kraftig?
Hatt hard avføring? Hostet mye?
Slike ting kan føre til ei lita blødning har jeg hørt..

Sniker, hadde brun utflod uke 14. Var på ul noen dager senere og alt var fint :) er ganske normalt + at brunt vil si gammel blod

Jeg begynte med brun utflod som senere ble til blødninger i uke 5. Var på 3 UL for å følge opp. Hadde ett lite oppehold med blødninger før det begynte igen. Er nå i uke 16 og blør hver dag. Kommer også litt brunt. Bebisen har det fint og de antar at det er lettblødende livmortapp så det er slettes ikke uvanlig å blø eller ha utflod. Håper alt går fint for deg!

Back
Topp