Blod i utflod

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Så lei og irritert over at det måtte komme nå, 4 dager til tul og 12+1. Misforstå meg rett, det er ikke mye og skyldes mest sannsynlig samleie men fy så dårlig man blir av denne usikkerheten og at jeg har beholdt roen så lenge og nå rett før tul da skjer det noe som gjør meg nervøs...

Kommer ikke noe i trusa men en del slim+blod på papiret etter jeg har vært på do..

Blir avholds til 20uker+ her nå :hilarious: Trengte bare å lufte tankene litt ❤

Veldig kjedelig når slikt skjer.. Jeg fikk en del stikninger i magen under en tur i skogen i sted. Nå er ikke jeg veldig fysisk aktiv, så har sikkert med det å gjøre. Sist aborterte jeg noen dager etterpå. Så forventet blod etter jeg kom hjem. Men har ikke kommet noe ennå. Det er lett å tenke det værste. Og uten smerter er det mest sannsynlig bare etter samleiet tenker jeg. :happy: godt det ikke er så lenge til tul før din del da :happy:

Er nok bare ufarlig blødning som flere sier, men skjønner deg så innmari godt, man kommer ikke unna bekymringene:shy::Heartpink

Skjønner du blir bekymret, men helt sikkert en uskyldig blødning. Ikke noe gøy likevel, kjenner følelsen.

Sist svangerskap opplevde jeg aldri noe blod. Men denne gangen har jeg også opplevd blod i utfloden, kun ved dobesøk og aldri i trusa. Blir skikkelig stressa hver gang det skjer, men vi fikk se en sprellende liten baby på tul sist uke:) Har forresten også opplevd at det kommer blod i forbindelse med samleie og do-besøk med hard mage. Ellers ingen sammenheng med noe.

Jeg hadde det sånn i 2,5uke uten noe samleie. Var mer enn bare blanda i utfloden også. Plutselig stoppa det. Har symptomer så det holder. Var på ul to ganger ila de ukene, alt så bra ut.

Tusen takk for alle gode ord ❤❤

Blir spennende å se på mandag, er desverre så heldig å slippe unna med lite symptomer så føler meg like lite gravid som med første. Men ikke noe tegn til blod i dag ihvertfall.

Tusen takk for alle gode ord ❤❤

Blir spennende å se på mandag, er desverre så heldig å slippe unna med lite symptomer så føler meg like lite gravid som med første. Men ikke noe tegn til blod i dag ihvertfall.
Så godt det ikke er komt noe mer :)

Back
Topp