blod i utflod

Buebe0708

Elsker forumet
sorry detaljer på forhånd:)

er nå 15 uker på vei og har i dag hatt blodig utflod/rosa. ringte til legen siden jeg ble litt bekymret og hun mente det var helt vanlig med min hoste. Hoster mye og da kunne noen slimhinner få sår...

For to uker siden hadde jeg det også. Tok dette opp på vanlig kontroll. Fikk da beskjed at det kunne skje når livmora trekker seg opp.

I dag sa legen også at det er helt vanlig med slik utflod. Ok tenker jeg, dette er mitt 3 sv og har ikke hatt noen ting i de to første.. Så klarer ikke helt å slå meg til ro med at det er vanlig :-(

huff, ikke lett å gå gravid med 3. barnet. mye mere denne ganga enn med de to andre :-(

Noen som har noen beroligende ord eller råd?

sorry detaljer på forhånd:)

er nå 15 uker på vei og har i dag hatt blodig utflod/rosa. ringte til legen siden jeg ble litt bekymret og hun mente det var helt vanlig med min hoste. Hoster mye og da kunne noen slimhinner få sår...

For to uker siden hadde jeg det også. Tok dette opp på vanlig kontroll. Fikk da beskjed at det kunne skje når livmora trekker seg opp.

I dag sa legen også at det er helt vanlig med slik utflod. Ok tenker jeg, dette er mitt 3 sv og har ikke hatt noen ting i de to første.. Så klarer ikke helt å slå meg til ro med at det er vanlig :-(

huff, ikke lett å gå gravid med 3. barnet. mye mere denne ganga enn med de to andre :-(

Noen som har noen beroligende ord eller råd?
alt er nok i orden skal du se:-) Men vist du er veldig nervøs, så dra på privat ultralyd vist du har mulighet? men husk så lenge det ikke er rødt, så skal du bare slappe av.vet det ikke er lett, for hadde ikke greid å slappe av selv. Men prøv <3

Jeg hadde en del brun og rosa utflod i det første svangerskapet mitt. Fra uke 7 til rundt uke 13. Det gikk helt fint, og i dette svangerskapet har jeg ikke hatt noe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp