Blod i urinen uke 11 + 3

Bkno5878820

Andre møte med forumet
Hei,

jeg har oppdaget spotting ved ett par tilfeller, og idag sjekket vi urin hos legen og de fant blod.
Skal henvises til UL så vi ser at alt er ok, og de skulle sende urin til dyrkning.
Har noen her hatt lignende?
Hadde aldri noe sånt med førstemann så er så grønn på akk dette, og ikke minst redd
 
Har opplevd blod i urinprøve i svangerskap flere ganger uten at det har vært noe som helst i veien :)
Lykke til ❤️
 
Hei, hvordan går det med deg? :Heartred

Så søt du er som spør ❤️
Fikk tidlig UL og babyen hadde det fint, de testet meg for alt av infeksjoner og fant ut at jeg mest sannsynlig var litt irritert i skjeden og måtte bygge opp PH med melkesyretabletter. Testene var fine, håper dette hjelper, ble uansett letta av å se at alt stod bra til ❤️
Har du det bra?
 
Så søt du er som spør ❤️
Fikk tidlig UL og babyen hadde det fint, de testet meg for alt av infeksjoner og fant ut at jeg mest sannsynlig var litt irritert i skjeden og måtte bygge opp PH med melkesyretabletter. Testene var fine, håper dette hjelper, ble uansett letta av å se at alt stod bra til ❤️
Har du det bra?
Så utrolig deilig å høre at alt er fint med baby :) Det er lite som er så betryggende som det :Heartred Så nå er du kvitt blodet i urinen også? :)

Joda, her går det fint. Takk som spør :Heartred Kommer meg sakte men sikkert opp igjen, etter en MA/SA. Som oftest har jeg det kjempefint.. til det plutselig går opp for meg, at jeg har mistet et barn, og jeg nå skulle vært 14+1 :(
 
Så utrolig deilig å høre at alt er fint med baby :) Det er lite som er så betryggende som det :Heartred Så nå er du kvitt blodet i urinen også? :)

Joda, her går det fint. Takk som spør :Heartred Kommer meg sakte men sikkert opp igjen, etter en MA/SA. Som oftest har jeg det kjempefint.. til det plutselig går opp for meg, at jeg har mistet et barn, og jeg nå skulle vært 14+1 :(


De skal teste meg igjen snart, er jo så utrolig ekkelt med blodet
Sender deg de varmeste klemmene, og håper av hele hjertet at du finner styrken til å klare deg ❤️
Så lei meg for å høre det. Virkelig. Av hele hjertet mitt.
 
Back
Topp