Blod i urin?

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Skulle skifte på lillemann nå å det ser ut som blod i urin? Noen som kan hjelpe meg, dette kan jo ikke være normalt

❤ Venter en gutt 8 juli ❤

Kontakt Legevakta. Uvi eller infeksjon under underhuden. Vi opplevet dette med minsten da han var 2år, gikk veldig bra

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg tenker også UVI.
God bedring til den lille! :)

Takk dere er så flotte å svarer med en gang!!!!

<3 gutt født 27 juni <3

Lykke til, jeg syns også du bør kontakte lege ja. :-)

Skulle skifte på lillemann nå å det ser ut som blod i urin? Noen som kan hjelpe meg, dette kan jo ikke være normalt

❤ Venter en gutt 8 juli ❤
Har du snakket meg lege?

Dytt

Skulle ikke være farlig det er snakk om en flekk i bleia, sa det var rensing på en måte? Syntes det var rart jeg

❤ Gutt født 27 juni ❤

Ville de ikke ha han inn for å se på han?

Hei. Min fikk noe jeg trodde var blod i urin mens vi var på sykehuset, men da barnepleieren kom å så sa hun det var saltkrystaller som ble skylt ut med urin den/de første ukene. Men kommer litt an på farge, dette var mer rustrødt ikke sånn knall rødt..
Håper alt er bra med lille :)

Hei. Min fikk noe jeg trodde var blod i urin mens vi var på sykehuset, men da barnepleieren kom å så sa hun det var saltkrystaller som ble skylt ut med urin den/de første ukene. Men kommer litt an på farge, dette var mer rustrødt ikke sånn knall rødt..
Håper alt er bra med lille :)

Det var det det var :) var ikke blod var er mer orange :)

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Dt er vanelig når de er helt nye;) jenter kan også få noe som minner om mens. Om det ikke gir seg etter noen dager så ring å hør. Om du ikke føler du fikk godt nok svar fra legen kan du og ringe både barsel eller helsesøster:)

Back
Topp