blod i urin.. hjelp?

AnThoo

Forelsket i forumet
noen som veit hva dette er?? lillegutt har hatt det to ganger, ringt legevakta, men så lenge han ikke har feber bryr de seg ikke [&:] føler de ikke tar meg seriøst, de sier bare at "jaja er nok bare kolikk" men pokker jeg veit jo forskjell på kolikken hans og ubehaget han har nå...!!! arg [:@]

Helt utrolig at de er slik ja! Tror jeg hadde prøvd å ringe barneklinikken i stedet.. Hvis du føler det må være noe gale så er det like greit å høre med flere hvis legevakten ikke tar deg på alvor... 

Sett denne linken?
http://www.baby.no/helse/barnelegen/spor/blodiurin/

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Lukter det veldig av urinen da? Syntes virkelig at han skulle vært sjekket når han har blod i urinen, det er jo slettes ikke riktig! Du møtte sikkert på feil sykepleier på legevakta tenker jeg. Noen tror di er leger der oppe[8|]

jeg sytes det lukter veldig stramt av urinen.. jeg tenkte å ringe barneklinikken i drammen, kanskje de veit bedre en legevakta på Kongsberg..

Ring barneklinikken. Hadde jeg gjort. De jobber jo med barn hele tiden der mens på legevakten så gjør de det ikke
Men jeg stoler ikke på legevakten jeg

Jeg stoler heller ikke¨på legevakten! Den her hoss oss har gjort så mangen tabber [:'(]
Ring barneklinikken heller.. [:)]

Back
Topp