Blod i trusa

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
I hele går hadde jeg blodig slim i trusa og en del harde kynnere. Idag er det bare litt brunlig utflod og null kynnere. Dette begynte etter sex. Er det starten på noe kanskje? Eller var det bare en rift etter sex? Er enda i Danmark og skal hjem i morgen.

Vanskelig å si det da. Får håpe do kommet deg hjem før det skjer noe mer :p

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Har ikke annet erfaring enn at når det kommer blod med slim så er man i åpningsfasen :)

Jeg har hatt det med begge mine når jeg har vært i aktiv fødsel. Når jeg fikk det med nr 1 hadde jeg allerede 4 cm og fødte han 16 timer etterpå. Med nr 2 ble født 15-20 min etter blodigslim. Så på begge gangene har jeg vært i aktiv fødsel og har hatt rier :)

Prinsen ventes 06.08.13

Ja det haihvertfall ikke skjedd noe mer :-) jordmor på fredag så håper hu vil sjekke meg nedentil :-D

Håper du holder deg til du kommer hjem. For meg også betyr det åpningen og fødsel. På begge mine fikk jeg spør av blod før fødsel starter på et par dager. Lykke til ImageUploadedByBV Forum1374726930.424087.jpg

Eg hadde d samme forrge uke, å legen sa at blødninger etter sex er helt normalt å d har som regel ingen sammenheng med cervix. Ho babla om ett elr anna om slimkar utenfor cervix som lett blir irritert ved sex å kan blø.. åsså sa ho at vist d var åpningsfasen blødninger, så kom d ikkje til å stoppe å blø..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Er ihvertfall trygt hjemme nå. Men ikke tegn til noe mer bortsett fra mer kynnere og stikking nedentil

Så bra du har kommet deg hjem :) bare å vente i spennening nå da :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Godt du er hjemme nå da..:) Tryggere det sikkert..Så kan det bare skje noe etter hvert.;)

Back
Topp