Blod i oppkast

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Jeg kaster opp enda, i uke 13.. En eller to ganger om dagen er vanlig. I morges når jeg kastet opp kom det friskt blod i oppkastet.. Var ikke mye, men ble jo litt skremt da..

Jeg tok en gbp operasjon for to år siden og skal snakke med lege i løpet av dagen..

Jeg har kastet opp mye, og også blod. Til meg sa de at det var ok så lenge det var friskt blod, da er det "bare" halsen og den delen som får sår av oppkastet :) ikke noe deilig, men heldigvis ikke farlig heller... Håper du blir bedre snart!

Jeg kaster opp enda, i uke 13.. En eller to ganger om dagen er vanlig. I morges når jeg kastet opp kom det friskt blod i oppkastet.. Var ikke mye, men ble jo litt skremt da..

Jeg tok en gbp operasjon for to år siden og skal snakke med lege i løpet av dagen..

Uff så kjedelig å ha det slik. Sender en god bedring klem :)
Blod i oppkastet kan være rift i spiserøret f.eks av mye oppkast. Men for å utelukke skumlere ting, så gjør du lurt i å snakke med legen. Håper du får god hjelp i dag! :)

Stakkars dere! Får helt vondt i halsen av å lese!

Det man må være obs på er hvis blodet er mørkt/brunt/svart. For da kan det være farlig.
Hadde magesår for noen år siden, så husker godt åssen det var.

Det var vist ikke noe farlig nei, godt å få den beskjeden :) men skal gå på en kur med somac da, for å forebygge mot magesår. Det er vist ikke noe farlig selv om man er gravid :)

Back
Topp