Blod i do og på papiret

<3 Sebastian09Nicklas14 <3

Forelsket i forumet
Nå tror jeg att spiren er død og på vei ut. Våknet og gikk på do og på papiret og i doen var det blod. 10 uker straks :( går bare å venter på vondt og att det skal komme ut :/

Ånei!! Var det mye? Er jo veldig mange som har hatt ufarlige blødninger her inne og som fortsatt har sprell levende babyer i magen!

Jeg begynte å blø på søndag. Var ganske mye noen minutter, også ga det seg. Var hos gyn i går Og der så vi en liten en med hjerte som slo. Så trenger ikke nødvendigvis å være noe galt. Men skjønner frykten, ble kjempe redd selv og fikk derfor time. Håper alt går bra med deg og din spire<3

Har ikke smerter. Men dette er andre gang i svangerskapet jeg blør. Blødde mer nå enn jeg gjorde i uke 7. Skal til lege nå kl 11. For går på fragmin. Så må vite om jeg skal slutte el ei

Men dette er jo andre gangen. Så har ikke helt troen.. men får vel bare se uttover dagen/dagene :)
Har du vært på noen ultralyd da? Hvis ikke så ville jeg spurt om å få en henvisning. Jeg hadde en MA i sommer, og hadde en del småblødninger underveis til uke 12. Tok en privat ul som viste et 7 uker gammelt foster, så hvis du er redd for MA så kan det være fint å utelukke det nå :)

Jeg snakket med legen min om akuratt dette. Hun sa at ved mindre man har blødninger og sterke smerter så pleier alt og være i orden. De gangene jeg har mista så har det vært endel mer blod en bare litt på papiret. Håper at er iorden hos deg <3

Håper at det går bra, deg er jo gode sjanser for det så lenge smertene holder seg borte. Masse lykke til hos legen, krysser fingrene for gode nyheter ♡:-)

Ja så lenge smertene holder seg borte så er det greit. Men sist så hadde jeg ikke vondt men viste ett levende foster. Så når jeg kom hjem så kom smertene og ut kom det. Så det kan skje fort :)

Lykke til! Håper alt er fint :) Jeg hadde en stor blødning i uke 7, men alt var fint i uke 9, så det trenger ikke bety noe. Tenker på deg sålenge!

Innlegget ditt ble borte. Men har vært på ul i uke 7. Det levde da. Men begynte nå å blø igjen uke 10. Aner ikke om det kan være en ma. Men legen kan vel si noe mer. Henvisning tar jo gjerne noen dager.. så får da ikke time før neste uke el no.

Jeg har mistet i uke 10, og da blødde jeg MASSE! Og hadde ekstreme smerter. Ikke ta sorgene på forskudd, kan være helt uskyldig blødning. Om du går på fragmin er det vel kanskje lettere for å få blødninger også?

Jeg skjønner godt at du er redd for å miste! Jeg har hatt blødninger med denne og forrige baby, men har likevel gått fint :-)

Håper det går bra med deg og spiren også!!

Jeg har mistet i uke 10, og da blødde jeg MASSE! Og hadde ekstreme smerter. Ikke ta sorgene på forskudd, kan være helt uskyldig blødning. Om du går på fragmin er det vel kanskje lettere for å få blødninger også?

Har selv mistet i uke 10 før. Som skrevet over. Da blødde jeg. Kom på ul den levde også senere den dagen kom smertene og fosteret ut. Så sjansen er der jo.. er nok bare litt negativ nå :p kjenner bitte litt menssmerte lignende i korsryggen. Men det har jeg hatt flere ganger i dette svangerskapet men da ikke blod. Ja er lettere få blødninger da. Men begynte på fragmin i dag morges da. Så tror ikke det går så fort..

Fint å høre slike historier :) har hatt blødninger med de to gutta mine også og da gikk det bra. Men må jo bare se det ann.
Håper dette går bra for deg! Har selv hatt friske blødninger i uke 4, 8 og 10, med mye brun utflod innimellom, og kontinuerlig fram til uke 7, og baby levde i beste velgående 11+0. Er 12+2 i dag. Krysser fingrene for deg.

Back
Topp