Blod i avføringen

idah87

Flørter med forumet
Noen som har opplevd blod i avføringen hos den lille før?
Oppdaget det plutselig når jeg skiftet bleie på ham. Ikke mye, men synes bitte litt er nok til at det er ubehagelig.

Har lest på nett at det kan komme av melkeallergi, men han virker ikke plaget i det heletatt. Kom også over at det kan være rifter, men han får jo stort sett bare melk fra puppen, og har bare løs avføring. Kan man få små rifter av det?

Måtte bare høre med dere:-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ikke hørt om. Har du snakka med lege? :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Skal til uka, men har heldigvis ikke kommet noe mer. Har lest litt på nett, og det er visst ikke helt uvanlig.

Ok. Bra å få skjekka det opp uansett da :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Va d friskt blod eller va d gammelt blod? Om d e friskt blod so e d mest sannsynlig en litn rift rundt åpningen...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Noen som har opplevd blod i avføringen hos den lille før?
Oppdaget det plutselig når jeg skiftet bleie på ham. Ikke mye, men synes bitte litt er nok til at det er ubehagelig.

Har lest på nett at det kan komme av melkeallergi, men han virker ikke plaget i det heletatt. Kom også over at det kan være rifter, men han får jo stort sett bare melk fra puppen, og har bare løs avføring. Kan man få små rifter av det?

Måtte bare høre med dere:)

Sniker litt fra august forumet. Frøkna mi har også blod i avføringen. Er snart på den 4 uka. Har vært på helsestasjonen og hos legen.
De sier det mest sansynelg er en rift, men har kuttet ut alt av melk nå i 2 uker.. ingen bedring. Dette er vist ganske vanlig. Legen snakket også med overlegen på sykehuset og han var heller ikke noe beskymret. Håper det går fort over for dere. For dette tar lang tid for oss ;)

Hvor ofte bæsjer babyen din?

Tusen takk for svar dere! :)
Det var helt friskt blod som var i bleien hans, har ikke sett noe mer til det de siste dagene heldigvis.

Han har som regel 1-2 bæsjebleier om dagen. Så håper jeg slipper å se det igjen.

Back
Topp