Blod fra nesa, men ikke neseblod?

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Har vært tett i nesa i mange uker nå, sånn som er vanlig når man er gravid. Men hver gang jeg snyter meg kommer det sånn forkalka blod ut, men det fortsetter ikke som ved neseblod.
Noen andre som opplever dette? Syns det er rart at det ikke gir seg, og det kan vel ikke være noe galt?
 
Jeg opplever det :) Tror det også er normalt siden slimhinnene i nesen endrer seg :) Er så mye rart som skjer med denne kroppen for tia :p
 
Trur ikkje noko er galt. Denne gangen har eg ikkje hatt det, men trur eg hadde det litt forje svangerskap. Det står ofte under desse veke for veke infoen at ein kan blø neseblod plutselig osv. Blodmengda øker jo under graviditeten. Så er nok lettere å beg å blø osv tenker eg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Opplever samme. Blør lett i nesa (sår) og er veldig tett. Skal nesten ingenting til for at det kommer litt blod når jeg snyter meg. Bruker saltvannspray, men hjelper bare litt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hatt da sånn si i uke 5 eller 6...fryktelig plagsomt, for blir så ekstremt tett i naso :(
 
Godt å høre jeg ikke er den eneste:) men er liksom ikke neseblod, kommer bare ut noen "klumper" med blod sammen med resten av snørra (uff for er stygt ord egentlig :p).
 
Kan v neseblod likavel, berre at da renne bakøve og koagulere ;)
 
Slimhinnene er mye skjørere når man er gravid, så dette du opplever er nok ikke unormalt, og er helt ufarlig.
 
Har mye sånn som du beskriver. Er ekstremt tørr og tett i nesen også, så det har vel bare stivnet på veien :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har det også slik. Nesa føles tett og slimhinnene føles tørre, og så har jeg "blodbuser" når jeg snyter meg. Det har blitt litt bedre etter at jeg begynte å skylle med saltvann et par ganger for dagen, samt at jeg bruker neseolje ved sengetid.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har det sånn! Kjempe irriterende! Tett også snyter jeg ut bare blod, men blør heldigvis ikke mer. Ikke så det renner ut iallfall :p

-Taster fra appen-
 
Har også det sånn! :smiley-angry002
Så irriterende for at "blodet" kommer ofte bak i halsen. Får sikkerlig blodsmak og blir så kvalm ut av det! :sick009
 
Eg blør heile veien i Nesa ;p har gjort det fra dagen eg fant ut eg va gravid... Altså på ikm dagen!
 
Back
Topp