Blod fra navlen??

Sommerbaby:-)

Forelsket i forumet
Oppdaget akkurat at det rennt noe blodliknende ut av navlen....
Noen andre som har hatt det?
Lurer på om det er farlig?

Oi, nei det har jeg aldri hørt om......hva kan det være tro?

ut fra navlen??
har ikke hørt om nei...
hmmm[8|][8|][8|]

Har litt lyst å ringe jordmora, eller lege, kjente igår at eg hadde vondt i navlen, å i morges rant det noe ut(blankt), nå er det rød/brunt...skjønner ingenting....

Ring jordmora/Legen din... evt legevakta og hør. Ikke hørt om dette for.. så det er best å finne ut av det. De har sikkert et svar.[8|]

ORIGINAL: Sommerbaby:-)

Har litt lyst å ringe jordmora, eller lege, kjente igår at eg hadde vondt i navlen, å i morges rant det noe ut(blankt), nå er det rød/brunt...skjønner ingenting....

jeg hadde ringt vist jeg var deg...
bedre å ringe en gang for mye...
så slipper du å sitte å undre å bekymre deg
ring du *streng i stemmen*

Ja, ta en tlf.
Har du slått deg eller klør det?
Er det friskt blod?

Enig med Lisbeth!!!!! Ring NÅ!!

Eg ringte jordmortelefonen, å ho sa at det kanskje kunne være en absess/stor kvise liknende underjordisk sak som har plantet seg akkurat bak navlen, og som må tømme seg avogtil...
Men skal ringe legen i morgen, sånn at han får se på det.... merkelige greier altså[8|]

Eg ringte jordmortelefonen, å ho sa at det kanskje kunne være en absess/stor kvise liknende underjordisk sak som har plantet seg akkurat bak navlen, og som må tømme seg avogtil...
Men skal ringe legen i morgen, sånn at han får se på det.... merkelige greier altså[8|]

underjordisk
da er det vel normalt da...[8|]

Hmm.. når du sier det så fikk jeg en liten kvisesak rett ved navlen for en måned siden. Veldig liten og utenpå den da, men den væsket seg. Forsvant fort da...
Men bra du fikk ringt og at legen får se på det. Best å få ting klarlagt uansett hva det kan være synes jeg.

ja, eg grei ikkje å gå å lur på sånt, må ha svar...
Å i tillegg, så er man jo redd for at noe kan skade barnet.....

Det hørtes jo litt ekkelt ut ja, [&:]
bra du fikk svar på hva det er[:)]

Back
Topp