Blod fra brystvortene og smerte under amming

Hayworth

Andre møte med forumet
Babyen min er 10 måneder. Har ammet helt siden fødsel, men etter han begynte med fast føde har jeg trappet ned ammingen. Ammer nå bare 2 ganger i døgnet, morgen og kveld.

Den siste uken har jeg hatt veldig vondt når jeg ammer, og brystene føles såre og vonde lenge etterpå. Heromdagen piplet det også blod fra brystvortene, men det gikk over..

Hva kommer dette av tro? Kan det være alt for lite melk?

Bar barnet begynt å få tenner? Kan du ha en soppinfeksjon på brystene? Barn på 10 mnd begynner å bli sterke i gummene og sugingen blir sterkere. Og hvis du da ammer sjeldnere, er brystvortene kanskje ikke så herdet lenger.
Om problemet vedvarer, så få undersøkt om du kan ha en soppinfeksjon på brystene. Smør gjerne brystvortekrem på såre bryster. Fåes på apoteket og kan være på brystene, selv når barnet dier.

on the thought of his buddy zhuge qing, zhang chulan and feng baobao came to resolve the case with the help of "anywhere" business enterprise. how does zhang chulan display his competencies to assist the king trap the black hand backstage? what wonderful overall performance will zhuge qing, wang ye and others have? who're the people who covet the "8 wonders"? "under one guy-becoming a member of the world" may be introducedsoon!
best seo company

Babyen min er 10 måneder. Har ammet helt siden fødsel, men etter han begynte med fast føde har jeg trappet ned ammingen. Ammer nå bare 2 ganger i døgnet, morgen og kveld.

Den siste uken har jeg hatt veldig vondt når jeg ammer, og brystene føles såre og vonde lenge etterpå. Heromdagen piplet det også blod fra brystvortene, men det gikk over..

Hva kommer dette av tro? Kan det være alt for lite melk?
Min tanke er om sugetaket kan ha endret seg? Merker du noen forskjell?

Back
Topp