E 27 uker på vei, å har lenge hat rå melk i brysta lenge. Men i dag når eg dysja klemte eg litt slik som eg pleier å det kom blod ut av eine kanalen
har ikkje vondt el noe men bør eg kontakte lege i morgen kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det e ikkje farlig å presse ut litt :9 vare ikke daglig. Er 3 gangs fødende å har aldri opplevd bli selv så sjenne eg e litt skeptisk :/Jeg har ikke opplevd dette, men det er sikkert ikke noe farlig. Meen siden det er blod så ville jeg ha ringt til legen i morgenAltid bedre å få sjekket opp ting
Forresten, jordmoren min sa at jeg ikke burde klemme ut råmelk fra brystene fordi at da vil livmoren begynne å trekke seg sammen, noe som kan gjøre vondt. Var greit at det lakk, men man skal vist ikke provosere frem noe. Aner ikke om det stemmer altså, ettersom at disse jordmødrene har så mye forskjellig å sihehe!
Ringte i går, men siden vi hva på ferie skulle eg ringe tilbake torsdag når vi hva kommet hjem igjen.Oi, høyrtes merkelig ut. Har du snakka med legen??