Blod fra brystvorta :o

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
E 27 uker på vei, å har lenge hat rå melk i brysta lenge. Men i dag når eg dysja klemte eg litt slik som eg pleier å det kom blod ut av eine kanalen :( har ikkje vondt el noe men bør eg kontakte lege i morgen kanskje?

He ingen persoling erfaring me det, men når en googla d so kjeme d bære opp linka til at d kan vær tegn på brystkreft...
Ej hadde nok ringt legen å hørt me dei i morga bære for å vær på den sikkre sida :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke opplevd dette, men det er sikkert ikke noe farlig. Meen siden det er blod så ville jeg ha ringt til legen i morgen :-) Altid bedre å få sjekket opp ting :-)
Forresten, jordmoren min sa at jeg ikke burde klemme ut råmelk fra brystene fordi at da vil livmoren begynne å trekke seg sammen, noe som kan gjøre vondt. Var greit at det lakk, men man skal vist ikke provosere frem noe. Aner ikke om det stemmer altså, ettersom at disse jordmødrene har så mye forskjellig å si :-P hehe!

Jeg har ikke opplevd dette, men det er sikkert ikke noe farlig. Meen siden det er blod så ville jeg ha ringt til legen i morgen :) Altid bedre å få sjekket opp ting :)
Forresten, jordmoren min sa at jeg ikke burde klemme ut råmelk fra brystene fordi at da vil livmoren begynne å trekke seg sammen, noe som kan gjøre vondt. Var greit at det lakk, men man skal vist ikke provosere frem noe. Aner ikke om det stemmer altså, ettersom at disse jordmødrene har så mye forskjellig å si :p hehe!
Det e ikkje farlig å presse ut litt :9 vare ikke daglig. Er 3 gangs fødende å har aldri opplevd bli selv så sjenne eg e litt skeptisk :/

Ring å hør med legen i morgen :)
Har fått beskjed fra jordmor om at en ikke skal pumpe, aner ikke om det gjelder håndmelking.

Men fødselen kunne starte da melkeproduksjonen ikke starter før morkaka er borte, pumping ville da få morkaka til å frastøtes/løsne og fødselen ville starte. :S

Lykke til :) Håper det ikke er noe å bekymre seg over :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Oi, høyrtes merkelig ut. Har du snakka med legen??

Back
Topp