Blod etter vaginal undersøkelse. Noen erfaringer eller gode råd?

A&M

Andre møte med forumet
Var til trivselskontroll i går, sjekket om jeg var moden osv.
Begynte og blø en god del etterpå, blødde igjenom klær osv for hadde ikke fått noe bind. Ringte føden og de sa det var helt normalt.

Kommer hjem og det fortsetter noen timer, så blir det borte. Kommer tilbake til morgen i dag, men mye mye mindre.

Men får noe brunt i innlegget hele tiden, som ikke lukter godt.

Hadde en del kynnere til morgene i dag og synes lillegutt er mere stille enn vanlig.

Og nå er jeg usikker på om jeg skal ringe eller om jeg bare er hysterisk
Skal på kontroll igjen i morgen tidlig.
Er 41+2
 
Var til trivselskontroll i går, sjekket om jeg var moden osv.
Begynte og blø en god del etterpå, blødde igjenom klær osv for hadde ikke fått noe bind. Ringte føden og de sa det var helt normalt.

Kommer hjem og det fortsetter noen timer, så blir det borte. Kommer tilbake til morgen i dag, men mye mye mindre.

Men får noe brunt i innlegget hele tiden, som ikke lukter godt.

Hadde en del kynnere til morgene i dag og synes lillegutt er mere stille enn vanlig.

Og nå er jeg usikker på om jeg skal ringe eller om jeg bare er hysterisk
Skal på kontroll igjen i morgen tidlig.
Er 41+2

Synes du han er mer stille så ringer du nå med én gang :)
 
Brunt blod er gammelt blod, så det hadde jeg ikke tenkt stort på. Men er han stillere enn vanlig ville jeg ringt føden og hørt hva de tenker om det. Er vanlig at babyene blir roligere på slutten, men jeg er av de "hysteriske" mødrene som ringer 100 ganger for mye enn en gang for lite.
 
Var til trivselskontroll i går, sjekket om jeg var moden osv.
Begynte og blø en god del etterpå, blødde igjenom klær osv for hadde ikke fått noe bind. Ringte føden og de sa det var helt normalt.

Kommer hjem og det fortsetter noen timer, så blir det borte. Kommer tilbake til morgen i dag, men mye mye mindre.

Men får noe brunt i innlegget hele tiden, som ikke lukter godt.

Hadde en del kynnere til morgene i dag og synes lillegutt er mere stille enn vanlig.

Og nå er jeg usikker på om jeg skal ringe eller om jeg bare er hysterisk
Skal på kontroll igjen i morgen tidlig.
Er 41+2
Er du i tvil om du skal ringe så ringer du uansett! Lykke til!!
 
Bedre å ta kontakt, hvertfall ved merkbare endringer :)
 
Ved bekymring så skal man ringe. Men helt vanlig å blø etter undersøkelse. Hadde vanvittig mange med nr 1 pga premature rier i uke 28.
 
Helt vanlig å blø etter en undersøkelse fordi du har økt blodmengde i kroppen og slimhinnene er mer sensitive enn ellers. Brunt blod er bare gammelt blod som har brukt litt lengre tid på å komme ut, helt ufarlig det også. Men om babyen er mer rolig enn vanlig så bør du ringe føden, det er jo ikke vanlig at de beveger seg mindre mot slutten.
 
Hei.
En liten status rapport.
Etter jeg skrev innlegget gikk jeg å la meg i sengen for å lese bok, da var det plutselig fult av liv og alt kjentes ut som det vanligvis gjør.
Så vi bestemte oss for og ikke ringe og reise inn på avtalt time.
Han har holdt meg våken stort sett i hele natt
 
Hei.
En liten status rapport.
Etter jeg skrev innlegget gikk jeg å la meg i sengen for å lese bok, da var det plutselig fult av liv og alt kjentes ut som det vanligvis gjør.
Så vi bestemte oss for og ikke ringe og reise inn på avtalt time.
Han har holdt meg våken stort sett i hele natt

Så godt å høre :) Husk å få litt søvn nå på dagen da pga lite søvn i natt :happy:
 
Back
Topp