Blod etter samleie

Netta^^,

Andre møte med forumet
Hei på dere :) (kan minnes å ha lest et innlegg om dette før, men finner det ikke igjen :bored:)

På nyttårsaften så fikk jeg endelig litt lyst tilbake igjen, og jeg nermest voldtok samboeren min :rolleyes: (men nok om det)
Så senere på kvelden så oppdaget jeg at det kom litt gammelt brunt utflod i trusa, og når jeg tørket meg.
Har ikke hatt noe siden. Har heller ikke hatt noe vondt/kramper.
Noen som har opplevd lignende etter sex?

Skal til legen til fredag, å gynekolog den 21 :D:joyful: Krysser fingrene å gleder meg til å se lille om 3 uker. Er 7+2 idag. :Heartpink

Ganske vanlig at der skjer etter sex, men skjønner at en blir litt urolig. Det har kommet litt blod en gang, da var jeg noen og 30 uker og nær fødsel så stresset ikke så mye med det, og tenkte det var skjøre slimhinner.

Ganske vanlig at der skjer etter sex, men skjønner at en blir litt urolig. Det har kommet litt blod en gang, da var jeg noen og 30 uker og nær fødsel så stresset ikke så mye med det, og tenkte det var skjøre slimhinner.
Ja, har googla meg ihjel å kommet fram til at det er ganske vanlig.
Ble bare litt ekstra engstelig når det var gammelt, å ikke friskt blod som kom :depressed:

Ja, har googla meg ihjel å kommet fram til at det er ganske vanlig.
Ble bare litt ekstra engstelig når det var gammelt, å ikke friskt blod som kom :depressed:
Men tror vel jeg har lest at gammelt er bedre enn friskt ? (I noen tilfeller)

Har ikke opplevd det selv, men har lest om utrolig mange som har det. Og det har stort sett vært uskyldig har jeg inntrykk av :)

Helt vanlig. Aldri skjedd meg men hver gang jeg fikk blødninger med nr 1 så var det det første sykehuset spurte om når jeg ringte. De opplever visst mange som ringer med blødninger etter sex.

Back
Topp