blod etter mye aktivitet

Piasnuppa

Forelsket i forumet
I dag har jeg følt at jeg har fått igjen en del energi som jeg ikke har hatt på et par måneder. Mulig jeg har vert litt for aktiv, for etter en gå tur ute som jeg ikke har gjort på 2 mnd pga vert dårlig, og vert aktiv hjemme og i dag, blødde jeg litt da jeg tørket meg etter å ha vert på toalettet, var 3-4 tørk med tynn stripe blod..har vert på do flere ganger etter det men ikke noe mer er kommet heldigvis[:)]
Er det flere som har opplevd dette?

Jeg har hatt det slik jeg også. Ble veldig engstelig første gang og fikk ultralyd en uke etterpå. Alt viste seg å være bra [:)]
Har hatt det en gang etter tror jeg men velger å tro at alt er bra ... Så lenge du ikke har smerter og ikke blør mye. Har hatt spor av blod på en måte.
Du kan nok slappe helt av. Han jeg var hos på ultralyd fortalte at om en har mensenblødning i svangerskapet er det 50/50 sjanse [:)]
Og det er jo ikke det du har hatt. Mye som skjer med kroppen nå [:)]
Vet ikke om jeg var til noe hjelp men har hvertfall hatt det samme "problemet" som deg [:)]

har ikke opplevd det. Det er helt normalt å ha noen blødninger i løpet av et svangerskap. jeg er av den sorten som liker og holde seg i form, derfor er jeg i aktivitet ganske ofte og har aldri opplevd å hatt en blødning etter aktivitet. Det har kansje noe med at kroppen min er vant til at jeg trener og har gjort det hele tiden. Jeg er med på handball og fotball + spinning. jeg kommer ikke til å fortsette med fotball så mye lengere, men har tenkt til å fullføre håndballsesongen da det er bare 1 kamp igjen, på søndag.

Jeg har også blødd 2 ganger. Da sa legen at det nok kom av anstrengelser. Det skjønte jeg selv også da det 2. gangen kom etter en veldig slitsom dag med gåing i 12 timer. Så tror nok at det er lurt å prøve å slappe av så godt det lar seg gjøre når man har muligheten[:)]

Back
Topp