Blod etter kreftprøve?

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Legen min sa at jeg ville blø litt, og det var helt g reit. Men nå er det snart 2 dager siden, og det kommer fortsatt litt blod... Er det normalt? Blir litt bekymret også fordi jeg har hatt ganke ubehagelige og vonde smerter i livmor etter denne prøven.. Har aldri tatt en sånn før, så jeg er litt usikker.

dette vet jeg svært lite om,dessverre.. men jeg ville nok ringt legen og spurt for sikkerhets skyld, er ikke noe godt og gå å bekymre seg eller.

Mener du celleprøve? Det kom litt blod hos meg også etter denne... Men det var bare bittelitt! Jeg ville tatt en tlf til legen og hørt.

Sillebedille skrev:
Mener du celleprøve? Det kom litt blod hos meg også etter denne... Men det var bare bittelitt! Jeg ville tatt en tlf til legen og hørt.

her og :)

Jeg tar celleprøve en gang hver 6.mnd, og jeg blør alltid noen dager, men har aldri vondt så jeg ville ringt legen og hørt.

Ring legen, du skal ikke gå rundt å bekymret deg. Lykke til

"jeg har hatt ganke ubehagelige og vonde smerter i livmor etter denne prøven.." - jeg ville tatt kontakt med legen om jeg var deg :) Håper den gir seg snart, og at du ikke har vondt lenger. Go' bedring :)

Back
Topp