Blod etter avføring

Kaffekanna

Glad i forumet
Junibollene 2023
Snart 3 uker etter fødsel, og har de siste to-tre dagene hatt en del smerter ved avføring. Det er «en del» blod som kommer, både friskt blod i do, og på papiret. Hadde rift grad 2, men tenker hemorroider. Flere som har opplevd?
 
Snart 3 uker etter fødsel, og har de siste to-tre dagene hatt en del smerter ved avføring. Det er «en del» blod som kommer, både friskt blod i do, og på papiret. Hadde rift grad 2, men tenker hemorroider. Flere som har opplevd?
Jeg slet veldig med hemoroider etter fødsel. Veldig tydelig at det var det det var, siden de «tøt ut» :dead:
Førte til store smerter og blod ved do-besøk.

Du kan jo prøve og kjenne etter rundt/rett på innsiden av åpningen, om det er noe «ekstra» der, for da er det nok hemoroider :wtf:

Finnes noe reseptfritt på apoteket du kan prøve, som også passer for ammende :happy:
 
Jeg har det, en av dem ble trombosert forrige helg og jeg måtte til legen og kutte den opp, og fjerne blodproppen! :dead: Sjukt vondt. Merket egentlig ingenting før det.. legen sa jeg hadde flere vanlige hemoroider, så nå bruker jeg Scheriproct etter dobesøk og dytter de inn igjen..
 
Back
Topp