Blod,blod,blod,BORTE!!! :(

Miss_J

Flørter med forumet
I det første svangerskapet tenkte jeg ikke tanken engang på spontanabbort,
at det kunne skje meg og nå mens jeg går med nr 2,
kom jeg over så utrolig mange som har mistet den lille spiren i magen, og det er jo så trist...
så slo det meg, dette kan faktisk skje meg òg, man vet jo aldri hvem som er så uheldig..
Og nå, i dag har jeg blødd, og blødd.. begynte mellom 12 og 1 og det blør enda..
ikke voldsomt masse, men som en helt vanlig mens..friskt blod.
Var på legevakten istad og legen tok gynekologisk undersøkelse for å se om livmorhalsen hadde åpnet seg, men han klarte ikke se det, så han ville jeg skulle bli sjekket av noen andre ikveld, men fikk time imorgen kl. 10 istede på sykehuset.. Han var litt usikker, siden han ikke kunne se noe,
og at jeg ikke hadde klomper som kom ut òg,
men han sa det at det kunne nok være en spontanabbort som hadde begynt,
men at kroppen ikke har fått til å skyve ut fosteret, så imorgen skal jeg sjekkes på sykehuset,
og om det er dødt så tar de utskraping
(er livredd tanken på det), og om spiren levde så skulle de sørge for at jeg kom meg til sjekk ganske fort
(sikkert ul).. men han sa at vi måtte nok forberede oss mentalt på at det er spontanabbort...
Uff.. dette er ikke noe gøy, vet ikke helt hvor jeg har meg selv akkurat nå...
men på en annen side, så betyr det jo at det er noe galt med ungen og at ting ikke er som det skal ,
for det er jo derfor kroppen skyver det fra seg, og det er jo bedre at det skjer nå, enn senere..
Nei, jeg vet ikke jeg.. føler oss ganske tomme begge to her
(jeg og pappa`n)..
Så surt og trist at dette måtte skje, nå som vi endelig hadde begynt å vent oss til tanken på nr.2 og
begynt å glede oss.. og vi som har sagt det til familie og venner allerede...
neste gang skal vi vente en god stund før vi sier det..
Ble sikkert mye frem og tilbake nå, men det er godt å få ting ut..
Vi vet jo ikke med 100% sikkerhet at det er en spontanabbort,
men det er bedre å forberede seg på det verste tror jeg...
håper,håper,håper alt er bra...virkelig..

X fingre og tær for deg. Håper inderlig det går bra, lykke til

lykke til!! håper alt ordner seg!

huffda! [:(] Lykke til på undersøkelsen! Krysser fingrer og tær for at alt er bra [:)]

Sant som du sier supermama, har også tenkt lite på at det kan skje meg..

Krysser fingre og tær på at det går bra med deg og den lille[:)]
Det er sikkert en mening med det som skjer[8|]

Stor klem fra mitah

Jeg vil bare si at jeg tenker på deg, og at jeg virkelig håper at alt er bare bra med den lille huleboeren din.. Sender positive tanker og håper på det beste.

Klemmer

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Vi mistet nok dessverre vår lille spire..
sånn kan det altså gå..
kjempe trist og leit, men vi prøver å trøste oss med at det skjedde for en grunn, så har vi jo ei lita solstråle her som hjelper oss gjennom dagen[:)]
Vi fikk beskjed om å vente minst 3 menstrasjoner før vi prøvde igjen, så det skal vi..
I mellomtiden tar vi èn dag av gangen, og koser oss med gullet vårt..
Huff, nei.. laber stemmning i dag, men håper det går bedre imorgen...[:)]

*Takk, for alle fingre og tær som ble krysset*

Lykke til videre til dere alle, håper dere får et godt svangerskap!![:)]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Uff, Supamama- mine tanker går til deg! Dere må ta vare på hverandre i tiden fremover, hold motet oppe!

*Takk!* det skal vi nok gjøre [:)]

Vi får det nok til neste gang!!

Uff det var veldig leit :-( Men hold motet oppe, så sitter det nok en spire på plass ganske snart igjen! [:)] Tenk på at det er naturen sin måte å skille ut levedyktige individer.

vet det, det er det som trøster oss best..
er bedre dette enn at vi skulle mistet det senere i svangerskapet eller ha fødd en meget syk unge..
så alt skjer jo for en mening..
men trist og surt er det allikevell, nå som vi hadde vent oss til tanken på nr.2 og begynt å glede oss og fortelle det til folk.. men, men..
Går sikkert bra neste gang..  håper det..
Det ordner seg for snille barn vettu...[;)]

*takk*

Uff det var utrolig trist å høre[:(] Var i din situasjon i mars, da mistet vi.. Men det er utrolig bra at du kan se det "positive" i det - at naturen er fantastisk, som rydder opp hvis det er noe feil. Hadde jo vært utrolig dumt hvis man hadde fått et barn som ikke var friskt.
Ikke lenge siden jeg snakket med jordmor om det, og hun sa at ALLE jenter hadde abortert en eller annen gang i livet..Men, selvølgelig, det er jo utrolig trist fordet!! Håper virkelig dere prøver igjen[;)] Klem fra meg

Jepp er akkurat slik jeg tenker også hvis det skulle skje noe.  

Og ja det ordner seg for snille barn vet du [:D]

klem

Det var trist[:(]
Synes du er veldig flink til å holde motet oppe og se positivt fremover[:)]
Lykke til videre og når den stund kommer, med prøvingen

Så trist da!!
Lykke til imorgen da... Skal tenke på deg.........

uffameg....  triller noen tårer her for dere... men dere er heldige som har ei lita tulle til å gjøre hverdagen deres lettere!!

lykke til med prøving senere,og mitt råd er vel igrunnen å ikke stresse med å få barn... Ikke tenk på det engang,da skal du se det skjer noe..

Varme klemmer Søtnosa

off så trist! [:(]
Men,som du sier kos dere og trøst deg med den du har hjemme og ikke stress så forferdelig med å få det til med en gang,for går seg nok fort til hvis enn ikke stresser.
Som legen sa til meg når vi var redd vi hadde mistet var at uheldigvis var det utrolig vanlig å miste i starten.
Men,at vi bare skulle prøve å tenke på at da var det ikke ment til å leve som frisk og at kroppen fikser opp selv. ¨

Men masse LYKKE til i denne stund.[:)]

huff... får skikkelig vondt i meg!! [&o] er jo fullstendig klar over at det kan skje med alle,men man håper jo det man kan at det ikke skal skje med en selv! håper alt går bra idag på ul! krysser fingrene!! stor klem

Nei, huff.. det var fryktelig trist å høre.. Men det er godt å høre at dere klarer å tenke positivt tross alt. Ønsker dere lykke til videre.

Trøsteklemmer

Back
Topp