Blod :-0

Vero

Veronique
Hei jenter,

Jeg er i ukke 38, var hos jordmor i går, alt bra ...

I dag, våkne jeg opp og følte som jeg tisser på meg ... gikk på toalettet og det var blod.

Fersk blod.

Jeg ringte sykehuset med en gang og de sa å ta det rolig. Helt normalt. Først barn. osv osv. De sa at jeg skal ringe tilabake om blod er mer , eller rier begynner... =-1

Jeg har ikke rier ... bare menstrusjon smerte ... eller er de det samme???

Jeg ringte jordmor og hun var opptatt og skal ringe tilbake.

Jeg er nesten i panikk... men prøver å ta det rolig.

=-1

noen råd, støtte, høyt verdsatt

Worry me.

Veronica

Last edited:
Jeg hadde blod Igår og brunt idag. Ikke farlig nå på slutten dersom du ikke har vondt i magen og babyen sparker som den pleier. Men øker blødninger må man ta kontakt igjen. Jeg er i uke 39+2

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg begynner riene som typiske mensensmerter - så det kan hende noe er på gang hos deg! Krysser fingre for det og ønsker deg lykke til:) hold kontakt med føden og fortell dem om at du er urolig- du skal få komme inn på sjekk da! Ingen vordende mødre skal trenge å være ordentlig bekymra - førstegangsfødende eller ei!

Sent from my iPad using BV Forum

Har du hatt samleie eller slikt? Kunne være blodkar som har sprekt. Med msgesmerter så må man sjekkes i forhold til morkaken om det er bøødning fra lengre opp eller nede. Jeg har iallfall sluttet å blø. Kom mye friskt blod og jeg ble kjempe redd men når jeg ringte føden så sa hun at det var helt normalt på slutten. Tegningsblødning er brunlig visstnok og kommer rett før fødsel når det er på vei å åpne seg der nede :) oppdater da :)

Hei .. takk!

Jeg ringte jordmor også on hun sa akkurat de samme som føden.

1 time etterpå kom ut slimproppen! Ringte føden igjen og samme jormoren svarte. Hun sa "velgid bra!" ... og så jeg lo nervøs. Hun spurte om jeg har vond eller rier... og jeg har ikke dem ennå. Vel, lit vondt på bekken, men ikke rier.

Så hun bare sa å ta de rolig, slapp av, søver mens jeg kan ... og at rier må komme snart! Bare vente på dem.

:)

Spennende !

Jeg var i litt sjokk i morges ... første barn, ikke mye familia rundt, og mannen på job.

Takk alle sammen!

Jeg skal holde dere oppdatert.

:)

Ja sitter her med sammentrekninger. Klarer ikke gå uten å puste og huffe meg. Er så typisk på ettermiddagen. Ak spist middag. Er bare glad for alle tegn. Vi må slappe av mens vi kan nå;) lykke til. Slim proppen min har ikke kommet enda så ikke helt trua enda. Men men beg med rier sist og så ikke noe til noen slim propp da heller.:) spennende:) snart har vi de små i armene:)

Lykke til! Om du skulle blø mye friskt blod eller kjenne mindre liv så ville jeg tatt kontakt med føden igjen. Bare ringe mange ganger om du føler du trenger det! Viktig for deg å føle deg trygg.

Ja sitter her med sammentrekninger. Klarer ikke gå uten å puste og huffe meg. Er så typisk på ettermiddagen. Ak spist middag. Er bare glad for alle tegn. Vi må slappe av mens vi kan nå;) lykke til. Slim proppen min har ikke kommet enda så ikke helt trua enda. Men men beg med rier sist og så ikke noe til noen slim propp da heller.:) spennende:) snart har vi de små i armene:)

Vår lille baby har kommet !
Han ble født i går 15.nov.2013!! 10 dager før termin. Babyen, mor og far har det bra og alle er sunne og friske.

:-)

Gratulerer :)

Gratulerer så mye :-)

Back
Topp