Blivakker.no

Jeg bestiller bestandig derfra når jeg må kjøpe shampo/balsam. Som regel er det mye annet som også finner veien til handlekurven :p
Veldig fornøyd :)

Jeg bestiller derifra innimellom og har stort sett vært fornøyd. Men man kan ikke stole 100% på sånne sider. Hvis du googler blivakker får du opp mye snusk. Varene kan være gamle etc.

Jeg bestiller mer hårstrikker, toalettmapper osv. Men ville aldri funnet på å bestille sminke eller sjampo osv derifra. Mye gammelt. Man ser det på bildene til produktene også - de er gamle. Har hørt at de kjøper konkursvarer fra andre land og derfor kan de selge dem så billig. Men om det stemmer vet jeg ikke:)

Jeg bestiller mer hårstrikker, toalettmapper osv. Men ville aldri funnet på å bestille sminke eller sjampo osv derifra. Mye gammelt. Man ser det på bildene til produktene også - de er gamle. Har hørt at de kjøper konkursvarer fra andre land og derfor kan de selge dem så billig. Men om det stemmer vet jeg ikke:)

De kjøper ikke konkursvarer, men driver med pararellimport. Dvs de kjøper merkevarer fra produsenter i lavkostland, og importerer til norge.

Eks redken i norden skal ha 100 kr flaska for shampoo, så koster samme hos redken asia 50 kr. det er derfor det blir billigere.

Selv handler jeg kun på blush.no.

Varene er importert fra asia, og noen produkter har forskjellige oppskrifter i asia enn her. Or so I've heard. Så derfor er noen av produktene annerledes enn det vi får kjøpt hos frisør eller parfymeri her. :)
Jeg har kjøpt hårstrikk og slikt der, men ville ikke kjøpt kosmetikk etc. :)

Har kjøpt litt derfra:)
Men sammenligner alltid prisene med Blush.no, kan være store forskjeller;)

Ja, har bestilt derfra mange ganger..stort sett hårprodukter da og alltid vært fornøyd :) Har aldri merket forskjell på produktene jeg har kjøpt hos frisøren og produktene i fra blivakker :)

Har kjøpt en del derfra, alltid vært fornøyd. Men har hørt mye rart, ei venninne som er hudpleier mener nesten at det er en dødssynd å kjøpe derfra. Men jeg har aldri merka noe feil med produktene.

Som nevnt tidligere er det parallellimport. De kjøper direkte fra fabrikken eller noe sånt.
F. eks coop gjør det samme med klær.

Flott side:) bruker både den, blush, kicks, makeupmekka, coverbrands osvosv. Ikke merket noe dårlig sminke fra blivakker noen gang, eller at det er noe forskjell på produkter der i forhold tll andre sider.

Bestilte der ifra før men etter en opplevde å få vare som produsenten slutta med for 5 år siden slutta eg.

Back
Topp