Blivakker.no

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Heia :) Jeg leser så mye negativt om denne siden, men har handlet der selv sikkert 10 ganger å aldri hatt noe dårlig erfaring. Har du opplevd noe negativt? å tror du at det er "fake" produkter.
Handlet der just nå å fikk en link jeg kunne dele med som gir 20% rabat hos dem.

Så vist dere har hatt god erfaring ( http://del.blivakker.no/x/Ga40H ) hehe.. Vist ikke la meg høre :) Er litt skeptisk på det om ting er fake eller gått ut på dato siden det er så billig..

Eg e i mot det.. Men det e for det e egentlig kje lov.. Ingen leverandører har godtatt at produktene ska selges mye billigere.. Å du vett jo kje om produktene har gått ut på dato, e fake elle om produktene har logge i ein kontainer i et varmt land å bli ødelagt... eg jobbe som frisør åsså då blir d kanskje automatisk at eg kje like at produkter blir solgt så mye billigere men hørre på alle selgerne å leverandørene me har på jobb som irritere seg øve det..

Har aldri bestilt der,såvet ikke...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har bestilt en del der, og har egentlig bare gode erfaringer med de.
Men har jo hørt om folk som ikke er fornøyde..

jeg fikk et id pudder som var åpnet en gang. så kjempe grisete ut. 2 venninner kjøpte shampo der(samme som de pleier å bruke), og fikk skikkelig fett hår, og følte ikke det ble rent.

rart at de kan selge det til ca 50% av inn pris for en frisør. Jobber som det selv, og når de har tilbud noen ganger, er det oppimot 50% av det jeg kjøper produktene inn for. Dette synes jeg er VELDIG mystisk, og spesielt siden levrandørene ikke vet hvem som selger dem produktene. Redken f.eks sier at de IKKE selger dem det, og de får derfor ikke noe bra innkjøps pris av dem.

Back
Topp