Blitt utsatt for magebeføling?

Gæmmis

Elsker forumet
Ja, før eller senere i svangerskapet blir vel omtrent alle utsatt for velmenende beføling av magen[&:][:D]

Jeg opplevde det i går. Hadde vært i møte med senterlederen for et døgnbehandlingssted, på vei ut stryyyker har meg over magen, sånn litt ømt og kjærlig, og gratulerer meg med babyen i magen.

Ble litt vel intimt etter min smak! Jada, de mener det nok alle sammen godt, men altså, vent nå i alle fall det er en tydelig gravidmage, ikke bare den litt udefinerbare klumpen som kan være både baby og fett, og spør gjerne først[;)]

ORIGINAL: Kidada

Ennå ikke vært utsatt for..

Hører mange blir sinna, og satt ut..

Men forrige gang så var det bare moro med alle som ville klasse på meg[8D]

Jeg syntes det var kjekt, da jeg hadde fått tydelig mage, men ikke når jeg som nå bare har en bitteliten kul[8D]

ORIGINAL: Kidada

Hehe Han var sikkert fasinert han da [8D]

Men ikke alltid man føler seg like kul når man blir klassa på litt uten forvarsel, av folk man bare kjenner litt sånn delvis..

Ja, han var vel det[:D]

Gjennom hele mitt liv, er det ingen som har fått tatt på magen min, uansett! for den er BARE min!
Mannen får lov da...[:)] (men ikke en gang tidligere kjærster har fått lov..)
men ikke F om folk får ta på min gravidmage heller.. Magen min er MIN!

Psykologen forklarer dette med at det er senter av kroppen, og veldig nær andre private ting. Itilegg er det et veldig sårbart område, siden den er full av viktige organer, store blodårer, og er mindre beskyttet enn andre viktige deler av oss..
For min del, blir det alt for påtrengende og personlig.
Jeg hadde faktisk blitt mindre sint om noen tok meg på puppen, enn på magen..

ORIGINAL: Rakosy

Gjennom hele mitt liv, er det ingen som har fått tatt på magen min, uansett! for den er BARE min!
Mannen får lov da...[:)] (men ikke en gang tidligere kjærster har fått lov..)
men ikke F om folk får ta på min gravidmage heller.. Magen min er MIN!

Psykologen forklarer dette med at det er senter av kroppen, og veldig nær andre private ting. Itilegg er det et veldig sårbart område, siden den er full av viktige organer, store blodårer, og er mindre beskyttet enn andre viktige deler av oss..
For min del, blir det alt for påtrengende og personlig.
Jeg hadde faktisk blitt mindre sint om noen tok meg på puppen, enn på magen..

Ja, jeg synes også det er veldig personlig.

Men måtte le litt av den puppekommentaren[:D] Lurer på hvordan jeg hadde reagert hvis noen plutselig hadde græbba meg i puppen[:D]

Ja, jeg synes ikke noen trenger og ta meg på magen heller!!! kunne blitt fryktelig sint... men når noen har gjort det. har ikke vært så mye enda, men 3stk. og 3stk på samme dag!!! under 15min!!! Men jeg ble ikke sint... smilte bare falsk..... føler ikke jeg har grunn for og bli sint, men...

;)

Bare ei lita jente på vel 7 år hittil og det var jo bare søtt [:)]

Men lurer på hvordan det vil føles om voksne tar meg på magen senere, har en aning om at det vil kjennes som et overtramp...

Siden jeg er inni svangerskap nr 4 så vil jeg si at jeg har opplevd litt av den magestrykingen... Jeg blir like forbannet hver gang! For hvem har rett til å bare ta på magen til noen bare fordi den vokser?? Det er fortsatt min mage.. Ingen som tar på magen min til vanlig, så hvorfor gjøre det nå?
Da kan de kanskje spør fint først så kan jeg vurdere det alt etter hvem som spør[;)] !
Jeg tar aldri på en gravid mage som ikke er min. Ikke engang når min beste veninne skal ha. Syns det er for privat!

jeg tror jeg kommer til å synes at det er helt greit jeg. særlig når det begynner å vises.. :)

Back
Topp