blitt sykemeldt i 1 mnd.....

LilleMusMei

Forumet er livet
da ble jeg sykemeldt i 1 mnd pga begynnede bekkenløsning.
har hatt smerter i korsryggen over noen uker nå men ikke mer enn at det var til å leve med og hemmet meg ikke i jobb eller noe.
men i natt var det grusomt. våknet hver gang jeg snudde meg av stikkninger og værk i korsryggen og oppe på høyre rumpeball.
fikk en elendig natt og da jeg skulle stå opp var det like ille.
fikk ikke hjulpet til med påkledning på guttongen eller noe.(han er heldigvis 6 år og klarer seg selv).
ringte legen og fikk time med det samme.
hun sa at det trolig var begynnende bekkenløsning og at det kanskje var klem på en isjhas nerve. det ville isåfall gå over når alt trakk seg oppover etterhvert.
men at bekkenløsningen begynte så tidlig likte vi ikke. men det var bare å holde seg i "ro", ikke stresse, ikke gjøre husarbeid! (jippi!!!!!) ikke løfte ol. så måtte vi bare se om det holdt seg der i håp at det ikke ble værre.

kjedelig å gå hjemme med vond rygg og ikke kunne gjøre noe.....
håper det bedres etterhvert.

noen andre som kjenner tegn til bekkenløsning?

begynte behandling idag og fikk litt øvelser som jeg skal gjøre. [:)] er blitt sykemeldt i foreløbig to uker nå,håper å komme meg på jobb igjen om to uker! [:)]  har problemer både med korsrygg og bekken,men foreløbig mest med korsryggen. har for mange år siden bristet ryggen og det får jeg kjenne endel til nå som jeg er gravid pluss at jeg har hatt to skiveutglidninger i løpet av de siste fem årene og de begynner og å merkes! [8|] men med behandling og øvelser har jeg stor tro på at dette går bra! [:D] det gjorde jo det sist så...! [:D]

hm, jeg er så lite kjent med dette, men har også hatt en del smerter i korsryggen, før når ting har vært muskulært har idrettsmassasje bla. hjulpet men nå hjelper ingenting, og idag har jeg kjent mye stikninger i høyr rumpeball, ganske høyt. Da jeg våknet kjentes det nesten ut som om jeg var støl, men nå er det mye mer smerteaktig enn stølaktig.
Kan dette være begynnelsen på bekkenløsning?
Har dere noen forebyggende øvelser e.l jeg kan gjøre for å evt. hindre at dette utvikler seg?

Back
Topp