• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Blitt stor jo :)

jannelille

Forelsket i forumet
idag fikk lille David en t skje tynt flytende grøt for første gang ( vett noen er helt imot grøt så tidlig men vi hadde våre grunner).... han elsket det å ble sint når han ikke fikk mer, he he he :) små er de men jaggu har de egne meninger[:D] noen andre her som har gitt det så tidlig å for hvilke grunn??

Ja har helt sluttet å bry meg om hva andre mener,mener det er meg selv som kjenner unger best å ser hva ungen trenger andre får si hva de vil :) mamma brgynte å gi alle oss grøt når vi var 2 1/2 måned å ingen av oss har tatt skade av det... tror jeg[:D] tjihiii kossen går det me gullet ditt?? er herlig me de små trolla er det ikke? [:D]

jeg begynte å prøve litt med grøt/velling selv jeg i tre til fire mnd alderen med begge. Jeg trengte å få sove litt på nettene og prøvde littt på kvelden for å se om det kunne hjelpe til at de sov litt lengre i slengen. Enn at jeg måtte amme hver time

Så bra at han likte det da[:D]
Vi hadde gele til desert her for noen uker siden og da ga pappa adrian litt vanilje saus på en sje..Gjett om han smilte stort da![:D]

så sjønt da [:D] min fikk litt is fra fingen min her en dag å armene å beina gikk i vinkelvegg....[:D] gliset gikk nesten rundt[:D] he he he... er ikke noe jeg gjør til vanlig da men noen bitte små smaks prøver skader da ingen[;)]

er jo bare snakk om er smaksprøve her da Tammis ikke en tellerk,forkjell på det[;)]

Ja det er artig! Han såg lenge på pappa etter den smaks prøven. Ble populær da[:D]
Gleder meg til adrian skal begynne og spise vanlig mat jeg[:)]

Håper dere prøver maisgrøt...helsesøster sa at den var best i starten,pluss at den blandes med morsmelk[:)]
Selv fikk Linea et par barneskjeer når hun var 4 mndr,for helsesøster sa at hvis hun begynte å bli urolig om natten kunne det tyde på behov for mer fast føde, og at ikke puppen var nok!!!!

Venninna mi har begynt å gi litt grøt til gutten sin. Han er ca fire måneder, og er ganske stor. Han er mye mer blid og fornøyd nå, for nå er han ikke sulten hele tida.

Helt sikkert greit å gi litt grøt så lenge man ser an barnets reaksjon. Skjønner godt at dere synes barna vokser fort!

Lykke til med deres søte små!

Klem, M

Ja de blir fort store [:)]
Sander fikk ikke grøt før han rundet 4 måneder... men så lenge du bare gir han veldig tynt så går det sikert fint [:)]

Back
Topp