Blitt stor gutt

Theresia

Andre møte med forumet
Min lille sønn Mathias ble født på haukeland sykehus 30.april, da var han 51 cm og veide 3830g. Og igår var vi på helsestasjonen med han, og herregud som han har vokst!!! Nå er han 57cm og veier 5590g!! lagt på seg utrolig godt, hehe.. matmonsteret kaller vi han.. Godt han trives med oss da<3 Måtte bare fortelle, det var så mye,hehe.. Ha en fin fin dag alle sammen[;)]

Min var 51cm og 3730gram når han ble født 5.april, og på 6 ukerskontroll var han 60cm og 5755g så de vokser fort [:)] 

okey, da er det ikke bare min.. kanskje det er sånn med guttebebbisene .. Var en jente der også, og hun var jo ikke så stor tenkte jeg, mathias så jo ut som en kjempe forhold til hun! men ikke noe vondt i det, de skal være gode og runde, da er de nyyydelige[:)]

Frøkna her har ikke lagt på seg så mye. Men forrige man som var gutt, vokste i rekord fart..
Merkelig..

Var å veide min på 6-ukers kontrollen idag også... han har doblet fødselsvekten sin faktisk!!!! veide bare 2005g, idag veide han hele 4 kg![:D] kjempefornøyd[:)]

mi pia veide 2700 å va 47 cm når ho blei født.. på onsdagen veide ho 3795 å va 53,5 cm.. herregud kor lita ho e i forhold til dokkers bebisa.

jaja, da er nok gutta større[:)] men de er jo egentlig det i voksen alder også da, så kanskje ikke så rart..hehe

Min gutt ble født 29. april og var 47 cm og 3020 g. Nå på 6 ukers kontrollen var han blitt 55 cm og 4460 g!! Her produseres fløte i begge bryst[:D]

Gutten min var 3210 g og 50 cm når han ble født 16.april. På 6ukers kontrollen veide han 4750 g og var blitt 56cm.. stor gutt har han blitt!!!

Back
Topp