blitt spådd igjen =)

Cathy1

Elsker forumet
hihi... nå har 4 stykker spådd meg.. og alle sa at de såg graviditet i mai på meg.. hihi...  syns dt er litt spennende jeg da...
og så såg 3 at jeg kom til å få ei lita prinsesse [:D][:D]

håper vi at det stemmer... da blir det februar bebis oå oss... hadde vært kos...

Mange som tror på slikt her inne?

nei, gjør vel i grunn ikke det.. [:)]

trur ikkje på alle nei!
men trur på mamma å veninna til mamma.

æ trur veldi mange e fake. men man får jo bare vente å se om d stemme!
så krysse man fingra førr at d blir spire på dæ i mai [:D]

Hmm ..toro og tror ...

jeg har vel egentlig alltid trodd at det der er bullshit.

men jeg ble spodd av ei her inne, hun kjenner meg ikke i det hele tatt, og jeg surte henne om ting som hun umulig kunne vite svar på uten å kjenne meg ...

Jeg spurte henne ut om ting, som jeg selv visste svar på , men spurte for å teste henne ....
!00% av svarene var dønn riktig!!!!!!!!  Det sier jo litt da .....så Ja , jeg tror på "noen"!

ja jeg tror,, men har erfart begge deler. Grunnen til at jeg tror er at sambo tilfeldigvis ringte ei spådame i fylla,,, hun sa at han skulle bli pappa,,, jeg fikk helt sjokk, dro hjem fra byen å la meg å sove,,, 2 dager eterpå tok jeg test, den var positiv,, i dag har jeg ei nydelig jente på snart 2 år,, Så jeg har vel grunn til å tro på dette,, men som sagt, ikke alle er like flinke å like seriøse, så har hatt erfaringer positivt og negavtivt..

ORIGINAL: Bjørnar sin Mamma

Hvor og av hvem blir dere spådd av?

Jeg og vil prøve=)

både innpå her og BIM ... 

Jeg vil også prøve! Fortell da! Hvem gjør det her?

Jeg ble spådd både på bim og en jeg ringte til, ho jeg ringte til sa jeg var gravid eller ble det straks, og det stemte, fikk positiv test par uker etterpå [:D] Ho på bim hadde også rett, på kjønnet også[;)] 

Back
Topp