Blitt ruger

Jærbu

Glad i forumet
Ja folkens da hva jeg blittt ruger igjen

Fikk satt inn 2 perfekte egg i følge legen,og av alle ting 1eggFRYS av alle ting

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet til den 29/12.

Sender en haug med lykkeønskninger til dere alle sammen

Så spennende!! Gratulerer så mye som ruger![:)] Skal krysse fingrene for positiv test om 14 dager! Så bra at dere fikk et egg på frys også, kan jo være kjekt til søsken[;)]

ORIGINAL: Nesing

Så flott! Du skal se du får en real nyttårsgave i år [;)]. Lykke til videre med rugingen på to gullegg! [:)][:)]

Signerer denne[:)]

ORIGINAL: Nesing

Så flott! Du skal se du får en real nyttårsgave i år [;)]. Lykke til videre med rugingen på to gullegg! [:)][:)]

[:D][:D]

så spennende,masse lykke til[:D]

Gratulerer som ruger på to gullegg Krysser alt for positiv test i romjulen, så det blir nok en rolig nyttårsfeiring i år[:)]

Herlig, det høres helt perfekt ut[:)] Håper jeg er like heldig til helgen[;)] Lykke til med dobbelrugingen.

denne gangen skal spiren sitte[;)][;)]gratla som ruger og kos deg kjempe masse[;)][;)]klem

ORIGINAL: tullemor79

Så spennende!! Gratulerer så mye som ruger![:)] Skal krysse fingrene for positiv test om 14 dager! Så bra at dere fikk et egg på frys også, kan jo være kjekt til søsken[;)]

sign denne

Takk takk for lykkeønskningene jenter
Dette skal bli utruligt spennende har trua på dette forsøket

Stor klem til dere alle

ORIGINAL: Temo

Herlig, det høres helt perfekt ut[:)] Håper jeg er like heldig til helgen[;)] Lykke til med dobbelrugingen.

Lykke til
Skal krysse fingrene

Stor klem

Back
Topp