Blitt no grillings idag da??

*Chill*

Forumet er livet
Er jo jonsokk aften i dag vet dere!

Vi har gått i lurvetog, Rikke var utkledd som heks.... så var hele nabolaget ute og lekte en stund.
Dro bort til svigers og grilla og brandt et stooooort bål!!! Kosa oss masse, og Jonas tok kveld kl:21:00 som vanlig....så da ble det bilstol soving en liten stund.[:-] men det gikk jo bra da.
Nå har jeg nettopp kommet ut av dysjen....STINKA bål en smuuuule ja...hehehe....

Gjort idag dere da??

Kællen jobba overtid i dag...Så ble bare no pizza...
Får se om det blir no grilling i morra!!![:)]

Sambo kom hjem i går kveld fra tyskland... så i dag har han kost seg med Nora etter jobb frem til hennes leggetid.. og så koste vi oss med Nachos etterpå... Så ble ikke noe bål på oss...får ta det til neste år...[:D]

Her har jeg ventet på deg i hele dag jeg. Sambo skulle jobbe til 01.00, men kom hjem 23.00 så da slappet vi av litt og la oss.
Klemmer

Ikke grilla eller noe vi heller.
Julian la seg til vanlig tid, så vi bare kosa oss resten av kvelden..
Skal en tur til svigermor idag da, og overnatte der!

Vi satt hjemme og så Løven Heksa og Klesskapet, vi... Jeg fikk den til bursdagen av min kjære, og vi har ikke fått tid til å se den før nå i gårkveld[:D]

Svarer litt seint i og med at jeg ikke var på nett på st.hansaften[:)]
Vi grilla hvalkjøtt og kosa oss hos mamman min. Hadde besøk av ei barndomsvennine som er på ferie her nord nå.

Vi grilla hvalkjøtt og kosa oss hos mamman min. Hadde besøk av ei barndomsvennine som er på ferie her nord nå.

Åååå nam! jeg ELSKER hvalkjøtt!!!!!! [:D]

Back
Topp