• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Blitt mer sjalu?

ciccy_c

Glad i forumet
Er dere blitt mer sjalu etter dere ble gravide?

Jeg er blitt "litt" mer sjalu hvertfall..men stoler fullt og helt på sambo da..Men føler meg ikke så tilltrekkende med stor mage og en breiere rompe akkuratt.Så blir litt deppa når det kommer vakre og sexy damer på tv eller i virkeligheten og sambo sitter ved siden av meg..Hehe,må le av meg selv også..
er jo patetisk..det vet jeg[:D]Gleder meg til og få kroppen min tilbake(hvist d skjer da!)

Nei, egentlig ikke.

Mannen min overstrømmer meg med komplimenter for magen, rompa og alt hele tiden, så jeg rekker ikke tenke sjalu-tanker[8D]

nei.. men så har han aldri tid til å være utom døra her heller da[&o] blir ikke akkurat sjalu på abrnehagetantene han jobber med heller[;)]

nei, har ikke det egentlig. Men lavere selvbilde får man jo når kiloene legger seg så "fint" på sidene og rumpa...
skal bli deilig å få klemt ut babyen så man kan komme seg i matchvekt igjen[:)]

Nja kanksje litt, hvis det dupper opp noen snertne damer i hans åsyn..he he...

Men han er blitt flink til å gi meg mange fine ord, å sier han syns jeg er såååå gravid fin og sexy gravid[8D] Å han elsker kroppen min slik den er nå sier han..så jeg får tro han på det..he he

Neeei, blir ikke sjalu på den måten.. Er mer hvis jeg hører at noen skal reise bort i sommer eller noe slikt [8D] Skulle ønske det var meg, enda jeg ikke liker å reise.. [:D]

huff ja.. jeg hadde en periode rundt juletider hvor jeg var så sjalu.. litt slitsomt.. Men må jo bare le av det for er jo ingen grunn. Men alt gjorde meg sjalu. Og han jobber med masse damer..heldigvis gått litt over nå og gleder meg til å bli meg selv igjen til sommeren  (håper jeg blir det ihvertfall. hehe)

jeg er sjalu fra för av, men det er heldigvis han også, så vi har en fin forståelse der

men blir ikke mindre sjalu nå, nei... f eks så skulle han se en film der megan fox spiller, jeg HATER Megan Fox for tiden btw!!!!, og jeg mistet fullstendig fatningen, hi hi:) bare tanken på at han skulle se en hel film med hun gjorde meg fysisk dårlig[:'(]
det er morsomt å tenke på nå, for det er jo helt latterlig, men når man er midt i det, er det ikke så lett... men det går veldig opp og ned!
Skal uansett bli godt å "få kroppen tilbake" ja[:)][:)]

p.s. det endte med at han droppet hele filmen og har ikke snakket om den siden[:)]

Jeg har mine dager hvor jeg plutselig blir sjalu som fy! Jeg er absolutt ikke sjalu ellers,men det har kommet snikende[8D]
Sambo tilbringer jo tiden sin på jobb og med meg og magen på kveldene ,men jeg blir også sjalu når han sitter og ser på disse flotte damene på tv,mens jeg selv sitter her og bruker magen min som bord til snacks[8D] Haha føler meg så patetisk. Er rart hva som skjer med kroppen når man er gravid..
Det var jo sambo som maste om at vi skulle prøve på barn igjen,så hvorfor skulle han forlate meg for disse flotte damene? De er jo bare på tv også[:D]

Gleder meg til og få kroppen min tilbake igjen,og bare miste sjalusien[:D]

ORIGINAL: Katrineisabell

Jeg har mine dager hvor jeg plutselig blir sjalu som fy! Jeg er absolutt ikke sjalu ellers,men det har kommet snikende[8D]
Sambo tilbringer jo tiden sin på jobb og med meg og magen på kveldene ,men jeg blir også sjalu når han sitter og ser på disse flotte damene på tv,mens jeg selv sitter her og bruker magen min som bord til snacks[8D] Haha føler meg så patetisk. Er rart hva som skjer med kroppen når man er gravid..
Det var jo sambo som maste om at vi skulle prøve på barn igjen,så hvorfor skulle han forlate meg for disse flotte damene? De er jo bare på tv også[:D]

HahaDen var dagens..akkuratt som jeg skulle sagt d selv[:D]

Godt jeg ikke er alene..tjihi..men synest sambo kunne være flinkere til å si jeg ser bra ut til å være gravid og sånnt,for det er han ikke![&:]Kanskje derfor jeg føler meg litt usikker[:-]

Kjenner faktisk jeg er litt mer sjalu nå ja, stoler fullt å helt på samboeren min, men slik som du sier så føler jeg meg mye mindre tiltrekkende med stor mage og ei rumpe som jeg absolutt ikke liker!! [8D] Huff...

Nei, ikke blitt mer sjalu [:)]

nei ikke overhode faktisk [:D][:D] er så deilig.. sleit litt med sjalusi før men gått helt over det der he he.. eller viss han skal ut(han skal ut snart med jobben på lønningnspils) da blir jeg litt sjalu he he for der kan det jo være mye snertene damer med bra kropper he he[;)] men eller er jeg ikke det egentlig[:D]

Nei, ikke blitt mer sjalu.

Han sier ikke noe positivt om kroppen min eller magen min, men jeg har vært overvektig i så mange år nå, at jeg er rolig på at han liker meg allikevel. Han har vært flink opp gjennom årene til å vise at han liker meg, selv om jeg er 20-30 kilo mer nå enn da vi ble sammen.

ORIGINAL: ciccy_c

ORIGINAL: Katrineisabell

HahaDen var dagens..akkuratt som jeg skulle sagt d selv[:D]

Godt jeg ikke er alene..tjihi..men synest sambo kunne være flinkere til å si jeg ser bra ut til å være gravid og sånnt,for det er han ikke![&:]Kanskje derfor jeg føler meg litt usikker[:-]

Hahah der fikk jeg deg til og dra på smilebåndet ihvertfall[:D]
Nei æsj sambo sier ikke såå mye fint til meg han heller. Det er vel mest om jeg skal ut med noen venninner og har brukt litt lenger tid på badet feks. Men da virker det faktisk som at han er sjalu[:-]
men husk det snuppa,vi er fine! Og vi har et lite mirakel inni magen vår som gjør livene våre enda bedre[:D]

Nei aldri vært noen sjalu type og stoler på samboeren min uansett om har skal på byn eller andre ting..

ORIGINAL: Zephyre

Jeg har alltid vært ganske sjalu av meg. At man vokser og blir større nå hjelper så absolutt ikke på. Han sier at magen er så flott, sexy bla bla bla

Jeg vil ikke engang vise han magebildene som dere legger ut fordi jeg synes alle ser såååå mye bedre ut enn meg. Nå lider jeg at mindreverdkompleks og, alle er mye  bedre enn meg (da både i hodet og kroppen, utensett hvordan den ser ut).

Du må høre på din kjære[:)] du ser sikkert helt nydelig ut!!

ORIGINAL: Kine03

ORIGINAL: Zephyre

Jeg har alltid vært ganske sjalu av meg. At man vokser og blir større nå hjelper så absolutt ikke på. Han sier at magen er så flott, sexy bla bla bla

Jeg vil ikke engang vise han magebildene som dere legger ut fordi jeg synes alle ser såååå mye bedre ut enn meg. Nå lider jeg at mindreverdkompleks og, alle er mye  bedre enn meg (da både i hodet og kroppen, utensett hvordan den ser ut).

Du må høre på din kjære[:)] du ser sikkert helt nydelig ut!!

sign[:)]

Synes faktisk ikke det.. Nesten blitt mindre sjalu [&:]
Har blitt enda mer trygg på sambo og selv om jeg ikke liker kiloene som kommer på, så er han veeldig glad i magen [;)]

Back
Topp